wtorek, 7 marca 2017

Indigo Nails gel polish - I'm Indigo

Wywiadówka: 

Indigo Nails
gel polish

odcień I'm Indigo 
gdzie kupić? : indigo-nails.com
ile kosztuje? :  29 
pojemność: 5 ml
wykończenie: bez drobinek
krycie: 2 warstwy
plusy: + trwałość  
             + dobra pigmentacja
             + niedrażniący zapach
             + samopoziomująca formuła
             + dobrze wyprofilowany pędzelek       
             + przyjemna i bezproblemowa aplikacja
             + estetyczne i eleganckie opakowanie                                                         
                                                                             minusy: - - - -


Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo urokliwym fioletem. Wiosnę już praktycznie mamy za oknem, dni są coraz dłuższe, a śnieg już dawno zniknął, w związku z tym postanowiłam chwycić za iście wiosenny kolor - I'm Indigo. Pod tą tajemniczą nazwą kryje się średni odcień fioletu z nutą kobaltu (lub szafiru:), który prawdę powiedziawszy jest trudny do określenia jednym słowem. Mocny, wyrazisty, przy tym również bardzo nasycony i energetyzujący. Kolor zdecydowanie zachwyca i wręcz nie można się z nim rozstać :). I'm Indigo to odcień, który świetnie charakteryzuje markę Indigo Nails, z resztą identyczny (lub bardzo podobny:)) często pojawia się na produktach czy materiałach reklamowych. Kolor nie posiada drobinek, ładnie i jednolicie pokrywa płytkę paznokcia, nie smuży, nie tworzy pęcherzyków czy jakichkolwiek problemów. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, oczywiście wcześniej użyłam bazy pod I'm Indigo (tym razem postawiłam na Protein Base), a na wierzch - Dry Top. Komplenie oszalałam na puncie tego koloru, wiele osób również zwróciło uwagę na moje paznokcie i każda z nich była pod ogromnym wrażeniem barwy :).












Pozdrawiam
Mavia

2 komentarze:

  1. Ładny, choć po nazwie spodziewałabym się, że byłby troszeńkę bardziej niebieski :)

    OdpowiedzUsuń