niedziela, 5 lutego 2017

YANKEE CANDLE FRANKINCENSE [wosk]

 YANKEE CANDLE
FRANKINCENSE

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: słodka żywica przełamana pikantnością pieprzu wraz z balsamiczną nutą drewna.

Cena: 9 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22 g 


Do recenzji tego wosku zabierałam się dobre pół roku. Frankincense kompletnie nie jest moim zapachem. Jak dotychczas jeśli chodzi o woski Yankee Candle w 90% były same zachwyty, to w ostatnim czasie kompozycji, które nie przypadły mi do gustu przybyło. Frankincense według producenta to żywica z pieprzem oraz drewnianym aromatem. Dla mnie to kadzidlany zapach, co prawda pieprz jest wyczuwalny, czuć pikantną nutę, ale w głównej mierze dominuje ciężki kadzidlany zapach. Nie przypadł mi do gustu, to zupełnie nie mój zapach. Jestem ciekawa Waszych opinii, koniecznie dajcie znać! 




Pozdrawiam
Mavia

1 komentarz: