środa, 8 lutego 2017

YANKEE CANDLE CHRISTMAS EVE - wosk

 YANKEE CANDLE
CHRISTMAS EVE

Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: słodkie śliwki, owoce kandyzowane.

Cena: 9 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22 g 

Christmas Eve, to wosk, który jest dla mnie trudnym zapachem. Zanim wzięłam się za napisanie tej recenzji, wiele czytałam na jego temat bo nie był dla mnie tak oczywisty jak myślałam. Pod piękną, świąteczną etykietką, kryje się czerwony wosk, który dla mnie kompletnie nie pachnie świętami. Oczywiście kompozycja jest świąteczna, można w niej wyczuć charakterystyczne cynamonowe nuty, momentami też wanilię. Zapach jest całkiem intensywny i główną rolę odgrywają słodkie suszone owoce. Producent wspomina o kandyzowanych owocach - i tak w rzeczywistości też jest. Na pewno nie zostanie moim ulubieńcem, ale jeszcze kiedyś do niego wrócę.




Pozdrawiam
Mavia

2 komentarze: