niedziela, 24 lipca 2016

YANKEE CANDLE VERBENA [WOSK]

 YANKEE CANDLE
VERBENA

Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o odświeżającym zapachu kwiatów werbeny połączonej z cytrusami i kremową wanilią.

Cena: 8 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22 g



 Verbena była dla mnie totalną zagadką - nie znam zapachu werbeny, nigdy nie miałam z nią styczności, jedynie w literaturze trafiałam na opisy i znaczenie tej rośliny. Jako, że był to jeden z nowszych zapachów Yankee Candle - skusiłam się. Zaraz po rozpaleniu Verbeny w kominku wyczuwalna jest kwiatowa nuta - jak sądzę - werbeny. Tło stanowią cytrusy, a także wanilia w postaci słodkiego kremu, takiego, który dodaje się do tortów. Jak dla mnie połączenie niesamowicie oryginalne, miłe i otulające :) Nie tak sobie wyobrażałam ten zapach, dlatego też tak bardzo przypadł mi do gustu, mocno zaskoczył i... sprawił, że go pokochałam :)




Pozdrawiam
Mavia

1 komentarz: