sobota, 30 lipca 2016

YANKEE CANDLE PASSION FRUIT MARTINI [wosk]

YANKEE CANDLE
PASSION FRUIT MARTINI

Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o cudownym zapachowym połączeniu marakui, mango i pomarańczy. Usiądź wygodnie i zrelaksuj się popijając soczysty tropikalno-owocowy koktajl.

Cena: 8 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22 g


 Passion Fruit Martini to kompozycja zapachowa pochodząca z najnowszej minikolekcji Yankee Candle - Q3. Tak naprawdę po samej nazwie nie wiedziałam czego się spodziewać, dlatego też wzięłam go na pierwszy ogień. Oczywiście zasugerowałam się wakacyjną i egzotyczną etykietą oraz wspaniałym, intensywnie pomarańczowym kolorem wosku. Warto też wspomnieć, że napis na wosku jest wykonany inną czcionką :). Po rozpaleniu wosku w kominku w pierwszej chwili zaczynają się wydobywać iście tropikalne nuty. Soczystość owoców takich jak ananas, marakuja, momentami pomarańcze czy brzoskwinie... Coś wspaniałego! Po chwili, gdzieś w tle zaczynam wyczuwać lekką goryczkę charakterystyczną dla Martini, a wszystko to w towarzystwie wodnego aromatu. Mniam! :) Ten wosk na tyle mi się spodobał i trafił w punkt w moje gusta, że poważnie rozważam zakup świecy. Zapach jest naprawdę genialny, a na dodatek nie męczy i nie nudzi :).






Pozdrawiam
Mavia

2 komentarze:

  1. Na sucho pachnie bardzo ładnie, ale jeszcze nie miałam okazji poczuć go po rozpaleniu - nadrobię to jak wrócę z urlopu :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie owocowe zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń