sobota, 16 lipca 2016

YANKEE CANDLE CRANBERRY PEAR [WOSK]

 YANKEE CANDLE
CRANBERRY PEAR 

Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: gruszka, żurawina.

Cena: 8 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22 g


Jestem miłośniczką zarówno gruszek jak i żurawiny, ale przyznam szczerze, że nigdy nie próbowałam połączyć tych dwóch owoców i dodatkowo nie potrafiłam sobie wyobrazić ich razem. Czasem zdarza się tak, że z pozoru coś do siebie nie pasuje, a okazuje się to być strzałem w dziesiątkę. Jak to było tym razem? Po rozpaleniu fragmentu wosku w kominku, w pierwszym momencie pomieszczenie zaczyna wypełniać się bardzo, bardzo słodkim zapachem żurawiny. Następnie, właściwie stanowiąc tło - dołącza słodka gruszka - ta z serii tych miękkich i nadająca się w ostatniej chwili do zjedzenia. Przyznam, że kompozycja nieco mnie rozczarowała, ale to głównie dlatego, że zlekceważyłam etykietę, która mocno sugeruje, że to będzie spora dawka fruktozy :). 



Pozdrawiam
Mavia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz