wtorek, 28 lipca 2015

Sensique Art Nails - 209 Lychee Juice

  Wywiadówka: 

Sensique
Art Nails

odcień: 209 Lychee Juice
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  ok. 6zł
pojemność: 7ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:   + szybko schnie
              + dobrze ścięty pędzelek  
              + niska cena
              + bardzo dobre krycie
              + łatwa aplikacja
              + przyzwoity połysk
minusy: - - - - 

Dzisiaj kolor naprawdę subtelny i kobiecy. Lychee Juice to idealny koral. Róż, czerwień i kropla pomarańczy w jednym - najlepsza mieszanka. Jak już pisałam przy okazji Berry Shake, seria tych lakierów dedykowana jest raczej do zdobień, ale ja również postanowiłam wypróbować je na całej płytce. Jak widać, w tym zastosowaniu także świetnie się sprawdzają. Cienki pędzelek nie jest na tyle cienki by uniemożliwiał pomalowanie całej płytki. Pełne krycie możemy osiągnąć po dwóch, cienkich warstwach, czas schnięcia uznaję za przeciętny. Przepiękny połysk, który się nie ściera i utrzymuje się aż do zmycia - to zdecydowanie jeden z większych plusów tego lakieru. Bardzo go polubiłam! :) 











Pozdrawiam
Mavia

10 komentarzy:

  1. Prześliczny! kocham taki kolor,zapisuję na wish list :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny odcień,jednak z tej serii bardziej podoba mi się mięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to nigdy nie widziałam soku z liczi, ciekawe, czy ma taki kolor :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor:) Bardzo soczysty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie odcienie, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udany odcień, fajna nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę ten lakier. Połysk oszałamiający !

    OdpowiedzUsuń