czwartek, 23 lipca 2015

Eveline COLOR edition - 912

 Wywiadówka:  

Eveline
COLOR edition
 
odcień: 912
gdzie kupić? : np. Rossmann, Hebe
ile kosztuje? : ok. 9zł
pojemność: 12ml
wykończenie:  kremowe/jelly
krycie: 1/2 warstwy
plusy:  + bardzo dobre krycie
               + szybko schnie  
                + nie barwi skórek              
               + szeroki i płaski pędzelek
               + cena     
minusy:  - - - -

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję klasycznej czerwieni. Moja mama uwielbia ten kolor! Czerwień jest intensywna, mocna i nasycona, bardziej zwrócona w stronę pomidorowej czerwieni, aczkolwiek nie jest zbyt pomarańczowa. Konsystencja jest bajeczna, zwarta i świetnie rozprowadza się ją po płytce. Płaski, szeroki i zaokrąglony pędzelek równieś sprzyja przyjemnej aplikacji. Pełne krycie można osiągnąć po jednej warstwie, ale ja dokładam drugą dla lepszego końcowego efektu. Co ciekawe, nie barwi skórek ani płytki po zmyciu, pozostawia ładny połysk, jest niedrogi, łatwo dostępny. Same plusy, żadnych minusów - to lubię! :) 












Pozdrawiam
Mavia

9 komentarzy:

  1. Tego odcienia jeszcze nie mam, choć naliczyłam dzisiaj niemal 40 flaszek lakierów z tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham czerwone lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny :)
    czerwone paznokcie zawsze wyglądają dobrze

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny odcień. Uwielbiam lakiery eveline za ich trwałość i jakość:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny odcień. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam wszystkie lakiery z eveline z tej serii są boskie :)

    OdpowiedzUsuń