poniedziałek, 19 stycznia 2015

Revlon Parfumerie - Wintermint

Wywiadówka: 


Revlon
 Parfumerie

odcień:  Wintermint 
gdzie kupić? : Rossmann, SuperPharm, Douglas i in.
ile kosztuje? :  około 20 zł 
pojemność: 11,7ml
wykończenie: shimmer/glitter
krycie: 2 warstwy
plusy:    + miętowy zapach
               + przyjemna aplikacja
               + cienki pędzelek
               + duża pojemność
minusy: - niezbyt wygodna zakrętka
- długo schnie


Wintermint to lakier, który nabyłam w lecie, a właściwie nawet późną wiosną. Czekałam z użyciem lakieru do zimy, by idealnie pasował do obecnej aury i pory roku. Wintermint to zielona, metaliczna baza, w które zatopione są błękitne piegi oraz złoty glitter. Połączenie kolorów jest fenomenalne, niecodzienne i bardzo oryginalne. Aplikacja jest bardzo łatwa i przyjemna, przy pierwszym użyciu może nieco przeszkadzać okrągła zakrętka, ale da się przywyknąć. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch, cienkich warstw. Schnie niestety dość długo. Dodatkowo, lakier podczas schnięcia uwalnia miętowy zapach. Pachnie subtelnie i lekko, nie jest to zapach drażniący. 















Pozdrawiam
Mavia

7 komentarzy:

  1. świetnie wygląda, tylko ta zakrętka, przeszkadzałaby mi :/

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo kiepskiego czasu schnięcia chciałabym go mieć :)
    jest niesamowity ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się napatrzeć na to jak wygląda na paznokciach *.* cudowny kolor.

    Hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. czaiłam się na niego, a gdy zdecydowałam na zakup to nie mogę go znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor mi się nie podoba, a zakrętka wygląda tragicznie :\

    OdpowiedzUsuń