piątek, 30 stycznia 2015

Essence Colour & Go #148 Prom-berry

 Wywiadówka:

Essence
Colour & Go 

odcień148 Prom-berry
gdzie kupić? :  Douglas, SuperPharm, Drogerie Natura
ile kosztuje? :  6,99zł 
pojemność: 8ml
wykończenie: metaliczne
krycie: 2 warstwy
plusy: + szeroki i płaski pędzelek
              + elegancki wygląd opakowania
              + dostępność                                                                                                 
              + przystępna cena
              + dobre krycie
                             minusy: - trwałość 

Prom-berry to bardzo ciemny fiolet z metaliczną nutą. Chwilami wygląda niczym czerń, ale w świetle dziennym widać w nim cudowny fiolet. Kolor jest mocny i głęboki, bardzo mnie zaintrygował. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch cienkich warstw, pędzelek jest genialny - płaski, zaokrąglony i szeroki. Schnie w normie, bez rewelacji. Niestety trwałość jest strasznie kiepska, po jednym dniu w pracy końcówki były mocno starte, a powierzchnia lakieru z błyszczącej zmieniła się w półmatową. Nie polecam, mimo, że kolor jest świetny. Na szczęście kupiłam go na promocji więc koniec końców wiele nie straciłam... :)












Pozdrawiam
Mavia

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam lakiery Essence.. Mają bardzo ciekawe kolory, czasem nawet unikatowe. Ale ta trwałość niektórych lakierów jest dobijająca :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że jakościowo nie zachwyca, bo kolor przepiękny i jaki szlachetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja korzystałam z tego lakieru, jednak trochę jaśniejszy odcień. Okropnie odpryskuje, jednak przejechałam po nim lakierem bezbarwnym i jego żywotność się przedłużyła. :)

    OdpowiedzUsuń