piątek, 21 listopada 2014

Sensique Sugar Frost 190 Blue Gem

 Wywiadówka:

Sensique 
Sugar Frost

odcień: 190 Blue Gem
gdzie kupić? : drogerie Natura
ile kosztuje? : 5,99zł
pojemność: 7ml
wykończenie: piaskowe
krycie: 2/3 warstwy
plusy:  + łatwo dostępny
              + niedrogi           
              + wygodny, dobrze wyprofilowany pędzelek    
              + piaskowe wykończenie
              + dobre krycie                 
  minusy: - barwi paznokcie i skórki

Blue Gem to lakier, który spodobał mi się najbardziej z całej serii piaskowców od Sensique. Blue Gem to właściwie turkus z mnóstwem drobinek o różnych kształtach. Lakier schnie do półmatu, faktura w dotyku jest nieco chropowata. Kolor podoba mi się niesamowicie i z przyjemnością mi się go nosiło. Jak sprawdził się na paznokciach? Otóż do pełnego krycia potrzebowałam dwóch grubszych warstw, właściwie najlepiej sprawdziłyby się trzy cienkie. Schnie w przeciętnym czasie jak na lakiery o wykończeniu piaskowym. Niestety wielkim minusem jest barwienie płytki paznokcia i skórek. Oczywiście są sposoby by sobie z tym poradzić, już nie raz wspominałam Wam o moim sposobie z pastą do zębów (nie musi być wybielająca) i szczoteczką do paznokci ;). 












Pozdrawiam
Mavia

9 komentarzy: