niedziela, 16 listopada 2014

Salon Perfect 125 Urban Myth

 Wywiadówka:

Salon Perfect

odcień:125 Urban Myth
gdzie kupić? :  Hebe, internet
ile kosztuje? :  ok. 20zł
pojemność: 14ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + szybko schnie
               + bezproblemowa aplikacja
               + dobrze wyprofilowany pędzelek
               + świetne krycie
+ mocny połysk

minusy: - nie dopatrzyłam się

Urban Myth to średni brąz z dodatkiem szarości, ostatnio nazywany kolorem greige. Bardzo przyjemny, jesienny, a właściwościom lakieru nie można nic zarzucić. Kolor sam w sobie bardzo mi się podoba, lubię sięgać po takie neutralne kolory nie tylko jesienią. Krycie po dwóch warstwach, schnie szybko, a połysk jaki pozostaje po wyschnięciu jest naprawdę na wysokim poziomie. Lakiery Salon Perfect można kupić w drogeriach Hebe, warto polować na promocje bo można je wtedy kupić za 10-15zł. Aplikacja przebiegła bez zastrzeżeń, pędzelek jest długi i wygodny. 











Pozdrawiam
Mavia

7 komentarzy:

  1. Cudowny, jesienny odcień :) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor :) Ja sama mam więcej beży w swoich zbiorach niż brązów, pora to troszkę zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny kolorek, kuszą mnie te kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor.Właśnie mam zamiar taki zakupić.Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. też mi się dostał, ale jakiś taki chyba za ciemny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten kolor jakiś nie mój, ale inne mają śliczne!

    OdpowiedzUsuń