sobota, 8 listopada 2014

Sally Hansen Hard As Nails Xtreme Wear - Dy-o-mite

   Wywiadówka:

Sally Hansen 
Hard As Nails
Xtreme Wear

odcień: Dyn-o-mite
gdzie kupić? : niedostępny ew. internet
ile kosztuje? :  5-10zł
pojemność: 11,8 ml
wykończenie: metaliczne
krycie: 2 warstwy
plusy:  + krycie
              + duża pojemność 
              + możliwość kupna tanio w internecie
                                                                                       
minusy: - niedostępny

Dyn-o-mite to lakier, który właściwie nie powinien znaleźć się na blogu. Lakier posiadam jeszcze od liceum, czyli już ze 4 lata. Pewnie pomyślicie, że po tylu latach lakier nadaje się już tylko do wyrzucenia. Nic bardziej mylnego! Właściwości pozostały bez zmian. To był jeden z moich ulubionych lakierów, chętnie do niego wracam, tak z sentymentu. Dyn-o-mite to głęboki, metaliczny granat. Pięknie odbija światło, potrzebował dwóch warstw do pełnego krycia i mimo upływu czasu jaki przesiedział u mnie, nadal świetnie mi się go nosiło. 











Pozdrawiam
Mavia

7 komentarzy:

  1. Przepiękny, tylko szkoda, ze niedostępny : c

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor, mam bardzo podobny również z Sally ale z serii Complete Salon Manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny jest! mam z tej serii różowy a na oku piękną czerwień,twój odcień kto wie,może też zakupię bo kocham granaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny! ja też mam jakieś 2 inne kolory z tej serii już kilka lat i nadal dobrze się nimi maluje :)

    OdpowiedzUsuń