poniedziałek, 7 lipca 2014

My Secret Hot Colors #183 Sea Shell

 Wywiadówka:

My Secret
Hot Colors

odcień: 183 Sea Shell
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  7,99zł
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2/3 warstwy
plusy:  +szybko schnie
              + standardowy, dobrze ścięty pędzelek       

              + cena 
              + nie barwi skórek/paznokci
              + dostępność             
              + ładny połysk
minusy: - - - -

Sea Shell to pastelowa brzoskwinka z nutą różu. Mam wrażenie, że ładnie komponuje się również z bladymi dłońmi takimi jak moje. Oczywiście, na opalonych dłoniach Sea Shell będzie wyglądał obłędnie, ale jak się nie ma co się lubi... :) Kolor jest naprawdę uroczy, dziewczęcy i delikatny. Podczas aplikacji lakier może nieco smużyć, dlatego należy ostrożnie nakładać emalię. Do pełnego krycia potrzebne są dwie solidne warstwy, trzecią można dołożyć, ale nie jest konieczna. Ja nałożyłam trzy warstwy, lubię mieć pewność, że nic nie będzie prześwitywać. Cieszy mnie fakt, że nie musiałam dokładać kolejnej warstwy w postaci jakiegoś top coatu, ponieważ Sea Shell sam w sobie ma przyzwoity połysk. 




  








Pozdrawiam:*
Mavia

18 komentarzy:

  1. Ładna stonowana brzoskwinka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po kilku postach i obejrzanych zdjęciach tego lakieru wiedziałam, że prędzej czy później będzie on mój. Wczoraj zrealizowałam zamierzenie i nie żałuję bo takiego koloru dawno szukałam. Rzeczywiście przy trzech warstwach jest najpiękniejszy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor mi się bardzo podoba, ale do moich dłoni taki kolor kiepsko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczny kolor :) plus duży że szybko schnie :) minus za 3 warstwy, ale wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaale piękny ;) Trzeba się będzie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor, ale z moją karnacją takie niestety nie współgrają i źle mi się je nosi :/

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz, bladość jak bladość, ale najważniejsza, to piękna dłoń, a Twoimi zachwycam się już od dawna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny odcień. Taka brzoskwinka z nutką różu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolorek, Pięknie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeden z moich ulubionych letniaczków :) piękny

    OdpowiedzUsuń
  11. Początkowo byłam sceptycznie nastawiona, ale jak już go zapragnęłam (i dodatkowo ta promocja!) to go nie zdobyłam w najbliższej drogerii :(

    OdpowiedzUsuń