piątek, 4 lipca 2014

Colour Alike KRK #521 Maniurka

 Wywiadówka:  

Colour Alike
KRK

odcień: 521 Maniurka
gdzie kupić? : internet, niesieciowe drogerie
ile kosztuje? : 10,99zł
pojemność: 8ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2/3 warstwy
plusy:  + szybko schnie            
              + wysoki połysk                                 + cena
             

minusy:  - - - - - 

KRK to kolekcja, na którą czekałam bardzo długo, właściwie odkąd Colour Alike zaczęło wypuszczać kolekcje związane z naszymi polskimi miastami. Kraków to "moje" miasto i nie mogłam się doczekać jak będą wyglądać kolory reprezentujące to piękne miasto. W zamian za wymyślenie nazwy (moja - Hey-now) wybrałam sobie Maniurkę. Trochę żałuję, że nie wybrałam swojego koloru, ale koniec końców, nie żałuję swojego wyboru. Kolor lakieru jest bardzo intrygujący, jasny róż, wpadający w beż, a czasami wyglądający niczym biel. Takie kolory optycznie poszerzają i uwydatniają paznokcie, dla mnie są one korzystne przy moich wąskich paznokciach. Do pełnego krycia potrzebowałam trzy cienkie warstwy. Maniurka nieco smuży i w sumie dwie dają radę, ale trzecią dołożyłam dla wyrównania powierzchni. Połysk jest na bardzo dobrym poziomie, w zupełności zbędny jest top coat.








  

  


Pozdrawiam:*
Mavia

17 komentarzy:

  1. Jest idealny ! Zbieram się do zamówienia z colorowo i coś czuję, że Maniurka wyląduje w koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie na twoich paznokciach, choć sama nie przepadam za takimi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności niczym Essie Fiji

    OdpowiedzUsuń
  4. łądny mleczny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest śliczny, takiego potrzebuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za takimi kolorami, ale u Ciebie bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czasem mega lubie sobie pomalować pazurki na takie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pudrowy kolor, ale solo nie mogłabym go nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest cudowny. Właśnie mam go na paznokciach i zakochalam sie w nim

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze wybierasz takie ładne kolory! Albo po prostu Twoje paznokcie mają fajny kształt i wszystko dobrze wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niejednoznaczny kolor, cieszę się że go zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń