czwartek, 10 lipca 2014

Ambasadorka Le Petit Marseillais

Cześć Wam! Ten poznać można uznać za pierwszy, dodatkowo rozpoczynający serię Pielęgnacja Okiem Lakieromaniaczki. By nie atakować Was od razu recenzją, zaprezentuję Wam uroczą paczkę od Le Petit Marseillais. Ze względu na zostanie Ambasadorką marki, dotarła do mnie paczka, w której znajdował się żel pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy oraz mleczko do ciała do bardzo suchej skóry. Produkty zachęcają już samym opakowaniem, które sugeruje nam naturalność i tradycję. Więcej na temat produktów napiszę Wam niebawem. Oprócz dwóch pełnowartościowych produktów, znalazło się również 40 próbek (20 żeli, 20 mleczka). Wow! Niesamowita ilość:). Część z nich znalazła już nowych właścicieli. Fajny pomysł na "poczęstowanie" znajomych nowościami zanim kupią pełnowartościowe produkty, które mogą się im nie spodobać. 

Dołączona broszura zawierała wiele ciekawych informacji dotyczących marki, produktów, podstawowych zwrotów po francusku. Bardzo mnie to cieszy, że znalazłam tam również opinie blogerek! 







Pozdrawiam:*
Mavia

12 komentarzy:

  1. Piękne te paczuchy podostawałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam i jestem zachwycona :) Będzie testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczuszki są wspaniałe :)
    Swoją też juz mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie to opakowali :)
    aż miło popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  5. Też otrzymałam :-) Miłego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam mleczko waniliowe i pachnie ono obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, szkoda że nie robią lakierów do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę Ci tego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się z paczki, chociaż ja wolałabym żel o zapachu brzoskwinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No no, firma się postarał,a opakowanie fajne, fajne produkty, no i ta ilość próbek, oszałamiająca trochę :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń