sobota, 21 kwietnia 2012

Rimmel I Love Lasting Finish - 198 Azure

Wywiadówka:
Rimmel I Love Lasting Finish
odcień:198 Azure
gdzie kupić? : internet, Rossmann, SuperPharm i inne drogerie posiadające szafę Rimmel
ile kosztuje? : ok. 10zł
pojemność: 8ml
krycie: 2 warstwy
plusy: +dobre krycie
                +dosyć tani
                +ławo dostępny
                + urocza, niewielka buteleczka    
  minusy: -  -  - 
Lakier kupiłam dosyć dawno bo w zeszłym roku na paatalu. W sumie długo zwlekałam zanim go użyłam, zawsze miałam jakiś ciekawszy lakier do użycia:). Tak więc, przyszła kolej na niego, piękny lazurowy błękit. Ja mam starszą wersję opakowania jednak nadal możemy dostać ten odcień - azure - we wszystkich drogeriach gdzie jest szafa Rimmel. Super się nim malowało, nie było z nim większych problemów. Bardzo w moim typie, lubię takie elektryzujące odcienie:). W końcu znalazłam zastępcę Avonu - blue shock, który nie przypadł mi zbytnio do gustu... 










22 komentarze:

  1. Przyjemny, taki intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny piękny kolor na pięknych paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejny kolor w którym się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i cóż, raz go kocham, raz nienawidzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny niebieski fajny :D teraz moja lodówka będzie wypełniona czerwonymi i niebieskimi lakierami. A to wszystko przez Ciebie!:P
    ps. wstawisz tytuł notki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję za zwrócenie uwagi:) Przeoczyłam tą rubryczkę, w tym nowym wyglądzie jakoś mi zginęła...
      Już zaktualizowałam :)

      Usuń
  6. Bardzo odważny kolor, ale jak dla mnie-bardziej na imprezę. ;)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak jestem w Rossku to mnie zawsze kusi ten kolor, ale jeszcze się nie zdecydowałam... Bardzo odważny moim zdaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolorek i równiutko pomalowane. Ja to zawsze gdzieś wyjadę lakierem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, zdecydowanie nie mój kolorek..

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor :)
    Dzięki Tobie kolejny dopisany do lakierowej listy :D
    Gdzie Ty trzymasz te wszystkie lakiery ? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mi bardzo miło:) A wszystkie lakiery przechowuję w pudłach kartonowych:)

      Usuń
  11. rimmelki to moje ulubione lakierki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczny pomysł z tymi wywiadówkami:D
    chyba się skusze na ten lakier, kolor jest boski i masz bardzo ładne paznokcie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń