środa, 28 września 2011

Avon Nailwear Pro- Blue Shock

 

Wywiadówka:
Avon Nailwear Pro
odcień: blue shock
gdzie kupić? : katalogi Avon, internet, allegro, stoiska Avon
ile kosztuje? : 5-20zł
pojemność: 12ml
wykończenie: perłowy (w katalogu określany jako neon)
krycie: 3 grube warstwy (chociaż i to tak za mało)






plusy: + piękny elektryzujący kolor
                + wygodny pędzelek
                + duża pojemność
minusy: - schnięcie
                     - bardzo słabe krycie
                     - zbyt rzadka konsystencja 


Pomimo to, że lakier ma trzy plusy jak i trzy minusy zdecydowanie jestem na nie. To jest najgorszy lakier pod względem jakości jaki dotąd miałam. Krycie jest fatalne, pierwsza warstwa to lekka mgiełka. Ja kładłam grubsze warstwy, pewnie dlatego też zbąbelkował, może to też jest wina tego koszmarnego schnięcia. Na zdjęciach są trzy warstwy, dwie cienkie, ostatnia grubsza. Bardzo żałuję bo kolor jest przepiękny, głęboki, wręcz elektryzujący. Nie widziałam jeszcze tak pięknej niebieskości. Schnie baaaardzo długo. Najpierw sam po kilku godzinach nie chciał wyschnąć więc dodałam kropelki Essence, które przyspieszają wysychanie. Nic podobnego... Lakier był gumowany, wszystko to było tylko możliwe to się na nim odcisnęło. Jestem bardzo zawiedziona, myślałam, że będzie lepiej się sprawował. Dobrze, że nie zapłaciłam ceny katalogowej, jedynie 4 złote na allegro. Chyba więcej nie muszę mówić, zdecydowanie nie polecam, chyba, że ktoś zna skuteczny sposób na totalne utwardzenie i schnięcie lakieru. 







4 komentarze:

  1. Piękny kolor :) mam jeden lakier z avonu i aż tak źle nie schnie (z tego co pamiętam), a kryje po jednej warstwie ;D jakiś felerny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię lakierów z Avonu, ale kolorek ma bardzo atrakcyjny :)

    OdpowiedzUsuń