czwartek, 1 września 2011

Delia Coral Prosilk 109

Wywiadówka:
Delia Coral Prosilk
odcień: 109
gdzie kupić? : Superpharm
ile kosztuje? : 4-7zł
pojemność: 10ml
wykończenie: perłowe ze złotą poświatą
krycie: 2 grubsze warstwy
plusy: + świetna aplikacja
                +ciekawy, niespotykany kolor
                + duża gama kolorów
                + cena + pojemność
  minusy: - długo schnie
                       - dostępność
Ciąg dalszy zaległości, paznokcie tym lakierem miałam pomalowane coś koło dwóch tygodni temu. Trzymał się nieźle, ale nie był za bardzo narażony. Jego miętowy brat odpryskiwał, ten mi nie odprysnął a nosiłam kilka dobrych dni. Kolor dość dziwny, liliowa perła ze złotą poświatą. Nie przepadam za perłami ale ta mnie urzekła. Był tani, 4 zł to niewiele jak na lakier o tej dosyć sporej pojemności. Słabo schnie, po 20 minutach nadal nie jest "twardy". No i widzicie, że musiałam zahaczyć o coś i mam dziurkę... Dostępność uważam również za minus. Nigdy nie zauważałam tych lakierów. Lakiery w Superpharm są dosyć "ukrywane" i ciężko je zauważyć, dopiero gdy były na promocji, zauważyłam je. Spotkałam się z nimi jedynie w tym sklepie. Ogólnie podoba mi się kolor, do kilku rzeczy mamy zastrzeżenia.










 Na www.paatal.pl jest promocja, która wygląda tak, że jeśli kupimy jakiś produkt z zakładki "paczkomatowe promocje" to dostaniemy odbiór w paczkomacie za darmo zamiast płacić 8zł :). Ja oczywiście skusiłam się na to i kupiłam trzy lakiery pękające oraz zestaw błyszczyków Rainbow Drops. Jak na razie czekam na odbiór :). Więcej informacji tutaj: http://paatal.pl/paczkomatowe_promocje.html

1 komentarz: