czwartek, 19 maja 2011

Vipera Creation 737 czyli butelkowa zieleń z mocnym shimmerem

Wywiadówka:
Vipera Creation
odcień: 737
gdzie kupić? : sklepy i stoiska Vipera, drogerie osiedlowe
ile kosztuje? : 7,0-10zł w zależności od sklepu
pojemność:10ml
typ:lakier z wyraźnym shimmerem
krycie: przy dwóch warstwach
plusy: + nie odpryskuje
                + ładnie pokrywa nie pozostawiając smug
                +pędzel średniej grubości,dobrze wyprofilowany
                + duża objętość, stosunkowo niska cena
minusy: - nie dopatrzyłam się żadnych minusów, oprócz tego, że kolor nie w moim typie oraz pęcherzyków, które się pojawiają... Być może zależy to od mojego stylu malowania lub od innych czynników, niekoniecznie musi to być wina lakieru :)
                    
 To już ostatni lakier z paczuszki, którą mi nadesłano dzięki uprzejmości firmy Vipera. Lakier dobrze się rozprowadza jak resztę lakierów tej firmy. Lakier ma kolor ciemnej zieleni, kojarzy mi się z butelką. Widoczne są zielone drobinki, które są bardzo drobne. Zmywa się go bardzo dobrze, miałam pewne obawy przez te drobinki jednak poszło gładko. Kolor ładny, głęboki jednak kompletnie nie wiosenny. Raczej kojarzący się z zimą i jesienią. Zupełnie nie mój kolor ale to może ze względu na porę roku, może za kilka miesięcy przekonam się do niego :). Nie mam zastrzeżeń do lakieru, wytrzymuje spokojnie kilka dni. Moja ocena: +4







7 komentarzy:

  1. kolor megaaa! ale masz długieeee paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie taki zielenie:) A z bąbelkami/pecherzykami powietrza to może być, a raczej mysle że napewno przez to że za szybko położona jedna warstwa na drugą. Mi się tak tylko przez to dzieje z kazdym prawie lakierem. Sproboj poczekac jak pierwsza warstwa super wyschnie i dopiero druga:) Wiem, ze czasem ciezko sie powstrzymac:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię błyszczących lakierów.. ale nie jest zły :).

    OdpowiedzUsuń
  4. zostalas oTAGowana :) http://kosme-tiki.blogspot.com/2011/05/top-10-award-tag.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  5. Przedostatnie zdjęcie wyszło Ci ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyróżniłam Cię w Sunshine Award. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mój lakierowy faworyt :)

    OdpowiedzUsuń