środa, 4 maja 2011

Modern romance

Wywiadówka:
Essence Colour & Go
odcień: 44 modern romance
gdzie kupić? : drogerie Natura, Douglas 
ile kosztuje? : 5.49zł
pojemność: 5ml
typ: perełka z drobinkami
plusy: + ładny, delikatny kolor
              + dobrze się rozprowadza, nie smuży
              + szybko schnie
minusy:- dość blady kolor, czasem wygląda jak biały
Wczoraj miałam na paznokciach ten kolorek, lecz pogoda była tak paskudna, że zdjęcia są równie ohydne. Naprawdę wyszły fatalnie, dość, że słaba ostrość to jeszcze tak szaro, nawet przy oknie. Od razu mówię, że nie ma czego żałować bo lakier zwyczajny. Na rynku mamy dostępną masę podobnych kolorów. Lakier to blady róż, z wykończeniem perłowym, z mini srebrno-białymi drobinkami, które ładnie iskrzą. Potrzeba dwóch warstw aby pokryć, ale szczerze powiedziawszy przydałaby się trzecia bo są nadal prześwity. Jestem średnio zadowolona z tego kolorku, kupując go myślałam, że będzie bardziej nude, jednak on bardziej wygląda jak biały. Co do schnięcia nie mam zastrzeżeń, dosyć szybko, maluje się dobrze, jak resztą C&G.
Ze względu na kolor daję +3.
P.S Wybaczcie mi za tak fatalne fotki. Następne będą lepsze!!!








2 komentarze:

  1. Faktycznie bardziej na biały wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm mi na paznokciach wyszedł całkiem inaczej. Bardzo ładnie kremowo, ;)

    OdpowiedzUsuń