środa, 25 maja 2011

My Secret Orange + rozdania!!!

Wywiadówka:

My Secret
odcień: 143 orange
gdzie kupić? : drogerie Natura
ile kosztuje? : 6.49zł
pojemność:10ml
typ: kremowy
krycie: przy dwóch warstwach
plusy: + ładnie pokrywa nie pozostawiając smug
                + duża objętość, stosunkowo niska cena
                + kolor
minusy: - brak, ze względu na to, że pęcherzyki są winą mojego braku precyzji :)
 
Ależ jest mi wstyd pokazywać takie paznokcie... Coraz częściej wychodzą mi pęcherzyki pod lakierem... Pewnie jest to wina, tego że maluję za szybko jedną warstwę na drugiej. Wcześniej tak samo malowałam jednak pęcherzyków nie było. No cóż, teraz postaram się odczekać dużo dłużej aby paznokcie wyglądały ładnie :). Prezentuję pachnący lakier My Secret - orange o kolorze soczystej pomarańczy. Kolor nie jest neonem jednak jest bardzo intensywny i modny :). Szybko i wygodnie się malowało, zapach cytrusów jednak mnie najbardziej przypomina zapach gumy kulki :). W następnych notkach skrócone pazury ;) Nie zauważyłam nawet kiedy tak urosły! 
Jeżeli chodzi o ten lakier, to jestem jak najbardziej na tak!




Dodatkowo mam dla Was parę rozdań, w których naprawdę warto wziąć udział:
Innooka rozdaje:
 Trwa do 31.05


Lady in Purplee rozdaje:
Trwa do 17.06


Maus rozdaje: 
Trwa do 05.06

9 komentarzy:

  1. Ale masz długaśnie paznokcie! Mnie by chyba szlag trafił przy pisaniu na lapku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dłuuuuuuuugie paznokcie! :o
    Odcień ładny, choć żadko takich używam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe komentarze Dziewczyny :)
    Paznokcie już skróciłam bo lekko zaczęły mi rosnąć w górę... (?) dziwne. A kolor polecam, w sam raz na wiosnę/lato, co nie?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna pomarańcza :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta pomarańcza :)

    http://swiatedki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń