niedziela, 4 października 2015

Sensique French - 136 honey

   Wywiadówka:  

Sensique
French

odcień: 136 honey
gdzie kupić? : Drogerie Natura, internet (jeszcze lakiery nie są dostępne w e-sklepie)
ile kosztuje? : 6,49zł
pojemność: 10ml
wykończenie:  mleczne
krycie: 3 warstwy
plusy:  + szybko schnie            
               + połysk
               + przyjemna aplikacja
               + cena
               + dostępność
minusy:  - - - - - 

Cała seria French, która składa się z sześciu odcieni, ma świetnie dobrane nazwy. Tym razem, gdzie na tapetę biorę Honey, jest podobnie. Kolor jest miodowy, lekko żółto-pomarańczowy, odcień świetnie komponuje się z moją skórą. Co to samej barwy nie mam zastrzeżeń, bo idealnie wpasowuje się w mój gust. Honey charakteryzuje całkiem dobre krycie, nie smuży, ładnie i jednolicie pokrywa płytkę paznokcia. Oczywiście moc krycia możemy stopniować, nawet jedna warstwa prezentuje się elegancko. Trzy warstwy - bo tyle potrzebowałam do pełnego krycia - schną całkiem szybko. Co mnie totalnie zauroczyło - boski połysk!!! :)  












Pozdrawiam
Mavia

9 komentarzy: