czwartek, 5 lutego 2015

KOBO Professional Colour Trends #57 Cherry Blossom Festival

 Wywiadówka:

KOBO Professional
Colour Trends

odcień:  57 Cherry Blossom Festival
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  9,99zł
pojemność: 7,5ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:+ dość szybko schnie
             + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + cena adekwatna do pojemności
              + przyjemna, kremowa konsystencja
              + dobre krycie 
              + nie barwi skórek
minusy: - - - - 

Cherry Blossom Festival to delikatny róż z nutą liliowego fioletu. To odcień niesamowicie dziewczęcy i lekki kolor. Lubię takie odcienie na odmianę po ciężkich i mrocznych odcieniach, a także z miłą chęcią mi się go nosiło po hybrydach. Jest łatwy w obsłudze, nie tworzy smug i ładnie pokrywa płytkę po dwóch, cienkich warstwach. Co mnie zauroczyło w Cherry Blossom Festival to przepiękny połysk. Lakier szybko schnie i nie sprawia problemów przy zmywaniu. Do kupienia w Drogeriach Natura za około 10zł, ale warto śledzić gazetki promocyjne ponieważ często lakiery bywają na promocji.















Pozdrawiam
Mavia

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie dość jasne dziewczęce kolory :) no a to ze nie znalazłaś w tym lakierze minusów też zachęca do kupna :)

    Hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek, podoba mi sie:)
    Zapraszam na rozdanie http://bluebrush87.blogspot.com/2015/02/rozdanie-z-pat.html

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny świezy, dziewczęcy kolorek, lubię. Podoba mi sie ;) z kobo mam tylko JEDEN lakier i uwazam ze to az grzech ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, nie do końca oczywisty kolor, czyli coś, co lubię najbardziej :).

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie chłodne róże :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudo!! kupiłam ostatnio sporo kolorów z KOBO, pedzelki mi sie tylko w nich nie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy a zarazem delikatny kolor-świetny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń