sobota, 4 października 2014

Matte Triangle/Chevron French Manicure

 Cześć Wam! :) Ostatnio, korzystając z dnia wolnego  od pracy postanowiłam nieco pokombinować z taśmą klejącą. Pomalowałam paznokcie Fruity Pink i stwierdziłam, że muszę koniecznie coś do niego dodać. Wybór padł na Triangle French czyli frenchowe końcówki w kształcie trójkąta. Mani banalnie łatwe, a wygląda bardzo ciekawie. Gdy paznokcie były już zupełnie suche naklejałam kawałki taśmy klejącej(warto odczekać z godzinę, dwie by mieć pewność, że taśma nie odklei nam się razem z bazowym lakierem). Starałam się to robić bardzo precyzyjnie i na środku paznokcia by potem po oderwaniu taśmy wszystko wyglądało tak jak powinno. Dressed in black okazał się być tak mocno kryjący, że wystarczyły tylko dwa pociągnięcia pędzelkiem by końcówka była solidnie pokryta. Na koniec dodałam warstwę matowego top coatu. Matt Top Coat od My Secret ma wykończenie bardziej satynowe, półmatowe, nie jest chropowaty, a w dotyku miły i gładki. Całość mnie tak zauroczyła, że mani nosiłam trzy dni, co dla mnie jest rekordem! Bardzo proste, a jednocześnie efektowne. Takie zdobienia lubię najbardziej! :) 














Pozdrawiam
Mavia

18 komentarzy:

  1. Wow! Jakie śliczne - muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie to wygląda :) Kiedyś też muszę pobawić się taśmą klejącą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie, a wykonanie bez skazy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. niby proste do zrobienia a mnie często nie wychodzi tak idealnie równo jak Tobie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda super :) szkoda tylko, że ten matujący top daje tylko taki satynowy efekt, bo w takim 100%owym macie wyglądałoby jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny tez musze zrobić taki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny :) Ja nie mam cierpliwości do jakichkolwiek zdobień, niestety.... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł, fajnie wygląda zmatowione

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale estetycznie to wykonałaś ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne! Ostatnio miałam pomysł na taki mani, niestety zabrakło mi czasu na schnięcie lakieru i musiałam coż innego wykombinować...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio też nosiłam takie mani, ale w kolorach niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń