poniedziałek, 4 sierpnia 2014

KIKO Make Up Milano Cupcake #650 Peach

Wywiadówka:

KIKO Make Up Milano
Cupcake

odcień: 650 Peach
gdzie kupić? :  drogerie KIKO (niestety nie ma ich na terenie Polski)
ile kosztuje? :  5 euro (2,90 euro na wyprzedaży)
pojemność: 11ml
wykończenie:  piaskowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + piaskowy, "babeczkowy" efekt
              + ładna buteleczka
              + dobre krycie
              + szybko schnie
              + wygodny pędzelek
minusy: - niedostępny w Polsce

Lakiery Kiko poznałam dwa lata temu będąc w Rzymie i od tamtej pory miło wspominam te lakiery. Gdy byłam w Berlinie oczywiście musiałam wstąpić do ich salonu i moim celem była kolekcja Cupcake. Niestety załapałam się na końcówkę, właściwie dostępne były tylko 4 kolory, z których wzięłam trzy. Peach, który chcę Wam dziś pokazać to bardzo jasny, pomarańczowy odcień, z nutą różu. Wewnątrz znajduje się wiele pomarańczowych drobinek o nieregularnych kształtach co powoduje, że całość wygląda bardzo słodko i owocowo. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, aplikacja przebiegła pomyślnie, lakier jak i sam pędzelek nie sprawiały problemów. Faktura emalii jest zupełnie matowa, chropowata i piaskowa. Peach totalnie mnie zauroczył i bardzo żałuję, że w Polsce nie ma sklepów Kiko.  











Pozdrawiam
Mavia

14 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentuje ;-D Taka "babeczka"! Podoba mi się, szkoda tylko, że w Polsce są niedostępne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne one są. Chciałabym.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, ale chyba im więcej ich oglądam tym bardziej tracę na niego ochotę :P Jak nigdy :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny lakier. Taki uniwersalny !
    http://nessyblogaroundtheworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie zbyt jogurtowo tapetowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie fair!! Ja tak bardzo chce ta cała serie <33

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie rewelacja :P) też bym chciała mieć całą tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. są piękne :) mają być we wrześniu z Wibo podobne ;) trzeba się będzie zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny! ^^ Tylko jakie kolory z tego Wibo wymyślą, na ich stronie widziałam że jakieś znowu nowe piaski mają wypuścić tylko jakie? :<

    OdpowiedzUsuń
  10. przyjemny kolorek :) bardzo letni

    OdpowiedzUsuń
  11. Babeczkowa kolekcja jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że niedostępny u nas w Pl :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. ok, jest przepiękny! strasznie żałuję, że nie wiedziałam o nich wcześniej bo też akurat wróciłam z Berlina!!!

    OdpowiedzUsuń