sobota, 9 sierpnia 2014

Essence Colour & Go 169 a hint of love

Wywiadówka:


Essence
Colour & Go 

odcień:169 a hint of love
gdzie kupić? :  Douglas, SuperPharm, Drogerie Natura
ile kosztuje? :  6,99zł 
pojemność: 8ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy: + szeroki i płaski pędzelek
              + elegancki wygląd opakowania
              + dostępność                                                                                                 
              + przystępna cena
              + dobre krycie
                             minusy: - szybko odpryskuje

Lakiery Essence nie od dziś przyciągają mnie swoimi nietuzinkowymi nazwami. Moje decyzje o kolejnym zakupie lakieru są często nieprzemyślane i spontaniczne. Tak było i tym razem, skuszona kolorem w opakowaniu, uroczą nazwą [a hint of love] i dodatkowym napisem "our favorite" - wrzuciłam go bez namysłu do koszyka. Długo nie czekał na swoje pierwsze użycie, kilka dni po zakupie pomalowałam nim paznokcie. Niestety, jestem trochę rozczarowana kolorem. Shimmer znajdujący się w głębokiej, malinowej czerwieni jest dość płaski i postarzający dłonie. W buteleczce widoczny jest shimmerowy mix złota, różu i srebra, niestety na paznokciach kolory te zanikają i emalia połyskuje jedynie na kolor srebrzysty. Jeżeli chodzi o właściwości techniczne, lakier ma zwartą i dość rzadką konsystencję, aplikacja jest przyjemna, a pędzelek dobrze wyprofilowany. A hint of love zaskoczył mnie swoją trwałością. Dotychczas, nie miałam problemów z trwałością lakierów, a niestety ten egzemplarz zaczął odpryskiwać po kilku godzinach. Nie wiem czym było to spowodowane, drugim razem gdy nosiłam ten lakier, zachował się tak samo, sądzę, że nie był to przypadek. 










17 komentarzy:

  1. chodził za mną długo ten lakier, w końcu go dopadłam ;) ale jeszcze nie miałam okazji stosować, ciekawa jestem jak się u mnie spisze, bo szalenie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś lakier z essence o podobnym wykończeniu, z tego co pamiętam był granatowy ze srebrno-czarnym shimmerem, i podobnie jak ten Twój szybko odchodził, powiem więcej, on mi się dosłownie kruszył na płytce...

    OdpowiedzUsuń
  3. w buteleczce rzeczywiście wygląda trochę lepiej ;) ale kolor przyjemny, szkoda tylko, że szybko odpryskuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie kolory z shimmerem ;)
    szkoda tylko, że tak słabo u niego z trwałością..

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda genialnie, ale skoro tak szybko odpryskuje to bez sensu kupować...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i faktycznie szybko odpryskuje ale kolor jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam taki kolor jest cudny i intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek przyjemny, ale skoro tak szybko odpryskuje to na pewno nigdy nie trafi w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chociaż odpryskuje szybko, to kolory z tej serii są piękne.. ojj mam ochotę się przemęczyć..może i kupię tak z jeden żeby po prostu się pochwalić ładnym kolorkiem.. bardzo korci:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę są piękne i do tego niedrogie. Ja często kupuję jakiś lakier ze względu na kolor, a potem okazuje się, że ma kiepskie właściwości... No ale od czego są bazy, topy i inne ulepszacze... :)

      Usuń
  10. Ja mam aktualnie glassfleckowy lakier z tej firmy i trzyma się nienaruszony 2 dzień(jest to 171 galactic glam), a do tego jest przepiękny! Mam też zwykły czerwony, ale on szybko się ściera i odpryskuje :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo to jak mój lakier z shinelaq : p też odpryskuje po kilku godzinach : )

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w tym lakierze, gdy zobaczyłam go w buteleczce.. szkoda że na paznokciach shimmer nie jest już taki śliczny :( mnie również szybko odpryskuje i to płatami.

    OdpowiedzUsuń