poniedziałek, 30 grudnia 2013

Aktualne promocje, wyprzedaże... czyli co w trawie piszczy:)

Cześć Wam!:) Promocje zaskakują nas z każdej strony, sama mówiłam, że nie ulegnę, póki co mi się to udaje, aczkolwiek dzisiaj zamierzam wybrać się na mały przegląd czy rzeczywiście promocje są tak atrakcyjne :). 


  • Hebe już od piątku miało dla nas niemałą niespodziankę. Dziś możemy liczyć na Revlon oraz Misslyn. Promocja obowiązuje na kosmetyki do makijażu i rabat przyznawany jest w wysokości -40%. 



27.12 Maybelline, Astor
28.12 Max Factor i Bell
29.12 Gosh, Rimmel
30.12 Revlon i Misslyn
31.12 L'Oreal i Catrice



  • Jeżeli chodzi o SuperPharm, nie pozostało dłużne i przygotowało bogate promocje, m.in -50% na zestawy świąteczne, a na dodatek możemy liczyć na -40% na kosmetyki:

Max Factor
Rimmel
ESSIE!!!
Bourjois
Dr Irena Eris
Lirene
Cashimire 
i inne...

Więcej promocji znajdziecie TUTAJ.

do 2.01.2014


  • Drogerie Natura również przygotowały dla nas promocję:



Skusicie się na coś?:) Ja z chęcią zajrzę do Hebe i do SuperPharm, niekoniecznie z zamiarem kupna czegoś, ale pooglądać, a może akurat coś wpadnie mi w oko i kupię:).

Pozdrawiam:*
Mavia

11 komentarzy:

  1. Hebe i SuperPharm niestety nie mam, ale do Natury napewno zajżę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że w Rossmannie są słabe promocje. Ostatnio nic nie podoba mi się z ich gazetek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze nic nie wiedziałam. -40 to dosyć dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję właśnie, że nie będę miała okazji być w SuperPharm, bo chętnie skorzystałabym z tego -50.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż żałuję, że jestem spłukana, bo bym kupiła Essie :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne macie te promocje. Jeszcze Sephora -25%.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że w pobliżu nie ma w Hebe :D pewnie bym kupiła coś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już się skusiłam w SP na żelowy eyeliner z Maybelline :) A zapomniałam, że miałam wziąć jeszcze Essie good to go, będę musiała się jeszcze raz wybrać ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze ze nie mam kasy bo znow bym nakupowała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się jutro wybieram po Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na pewno przed studniówką polecę do SP po bazę z L'Oreal bo normalnie jest dosyć droga a 40 off robi już różnicę. Lakier Essie też pewnie wpadnie ;)

    OdpowiedzUsuń