piątek, 18 października 2013

Sensique Strong & Trendy Nails - #173 Gossamer

Wywiadówka:

Sensique 
Strong & Trendy Nails

odcień: 173 Gossamer
gdzie kupić? : drogerie Natura
ile kosztuje? : 5,99zł
pojemność: 8ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy:  + łatwo dostępny
              + niedrogi
              + dobre krycie
              + wygodny, dobrze wyprofilowany pędzelek     
              + nie smuży       
  minusy: - - - - 

Gossamer posłużył mi jako baza pod Carnival 15, który pokazywałam Wam wczoraj:). Gossamer to typowy lakier nude. Różnica między moimi dłońmi, a kolorem lakieru jest duża bo: jestem blada + moja skóra jest żółta (chyba ostatnio za dużo soczków marchewkowych piję...). Co mi się podoba Gossamer ma w sobie złotawo-miedziany shimmer, który w świetle dziennym nie jest zbyt zauważalny, a w sztucznym świetle delikatnie szaleje i ładnie połyskuje. Na zdjęciach z fleshem shimmer jest widoczny ;). Do pełnego pokrycia płytki potrzebowałam dwóch standardowych warstw, lakier ma rzadką ale zwartą konsystencję, dobrze się go rozprowadza po płytce, nie smuży i malowanie należy do tych przyjemnych. Schnie standardowo, nie jest sekunda, ale schnie i dość szybko jest przyzwoicie utwardzony. Nie mogę nie wspomnieć, że Gossamer ma bardzo ładny połysk. 
W całkiem niskiej cenie dostajemy fajny, nudziakowy lakier, o dobrych właściwościach (muszę zwrócić uwagę także na fakt, że Sensique w odróżnieniu od innych marek nie podwyższa swoich cen! Ciągle i niezmiennie kosztują tylko 5.99zł!). 

  








  





My Secret pomyślało już o Świętach i przygotowało specjalnie trzy zestawy świąteczne łączące w sobie trzy produkty w ładnym opakowaniu! Zobaczcie same :).







Pozdrawiam:*

Mavia

16 komentarzy:

  1. prześliczny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygląda u siebie, ale chyba nie widziałabym go na swoich pazurkach ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena niska a lakier bardzo ładny, najlepsze możliwe połączenie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi sie ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny. Z tego co pamiętam My secret w tamtym roku wypuściło takie same zestawy tylko że miały one inne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny, ale przy mojej bladej karnacji raczej by się nie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  7. takiego koloru właśnie szukałam, mam nadzieję że dostanę go w mojej Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny nude, w tym sezonie zresztą nude u mnie rządzą:-) tylko ten shimmer widoczny przy fleszu jakoś tak z perłą mi się kojarzy a tego efektu bardzo nie lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się, zwłaszcza jako baza do GR :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny nudziak :) Lubię takie wpadające w róż :)

    OdpowiedzUsuń