wtorek, 22 października 2013

Golden Rose 3D Glaze - #12

 Wywiadówka:  


Golden Rose
3D Glaze

odcień: #12
gdzie kupić? : wyspy/butiki Golden Rose, internet
ile kosztuje? : 9,90zł
pojemność: 10ml
wykończenie:  glitter
krycie: - - - 
plusy:   + łatwa i szybka aplikacja
               + szybko schnie           
               + przystępna cena
               + dostępność
minusy:  - zmywanie 


Jak pewnie już wiecie Golden Rose równocześnie z serią Carnival wypuściło linię 3D Glaze. W skrócie powiem tylko, że kolekcja składa się z top coatów, które mają dać na paznokciach trójwymiarowy efekt. Lakiery z tej serii nie nadają się do nakładania bez bazy, dopiero na kolorowej bazie tworzą niepowtarzalny efekt. Dziś chciałabym Wam przedstawić dwunastkę - w żelkowej różowej bazie zatopione są drobne plastry miodu, kółeczka oraz drobne piegi. Wszystkie drobinki są holograficzne, bardzo ładnie błyszczą i w zależności od padania światła zmieniają kolory. Mam cztery 3D Glaze i to chyba ten jest najładniejszy :). Top zmienia kolor lakieru bazowego na mocniejszy, subtelnie go różowi, a jednocześnie go ożywia. W tej wersji nałożony został na pudrowo-różowy Donegal, którego pokazywałam Wam niedawno TUTAJ:). Efekt końcowy moim zdaniem jest świetny, z jedną warstwą 3D Glaze można jak najbardziej odmienić zwykły lakier i stworzyć coś ładnego na co dzień. Ja wolę mocniejszy efekt i u mnie gościły dwie warstwy brokatowego topu co dało bardziej sylwestrowy efekt, ale urzekł mnie totalnie :). Warto też wspomnieć, że po zakończeniu manicure niekonieczny jest bezbarwny lakier nawierzchniowy ponieważ sam w sobie 3D Glaze ładnie błyszczy i pozostawia ładną taflę. Drobinki nieco odstają jednak ja powstrzymałam się przed użyciem dodatkowego top coatu. 

1 warstwa 3D Glaze #12:




  


2 warstwy 3D Glaze #12:


















Pozdrawiam:*
Mavia

Lakier otrzymałam do recenzji od Golden Rose jednak nie miało to wpływu na moją opinię.

21 komentarzy:

  1. powiem szczerze, że... jestem zaskoczona! Pobieżnie przyjrzałam się tej buteleczce i byłam pewna, że drobinki są malinowe! zmyliła mnie ta baza :) ostatnio jestem bardzo łasa na wszystkie bling-bling, także podoba mi się taka mieszanka (no i plus, że lakier po wyschnięciu nie wymaga wygładzenia).

    OdpowiedzUsuń
  2. jak się pięknie błyszczy ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie pomalowałaś nim paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie się prezentuje, ale czy jest najładniejszy... No nie wiem, ja mam taki niebiesko-fioletowy i uważam, że też jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ! :* lubię bardzo takie błyskotki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma w sobie coś przyjemnego ale nie wiem czy bym się na niego połasiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny jest, ciekawe jak by się prezentował na czarnej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie się prezentuje, lubię takie kolory na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  10. kusisz kolejnym cudem :D oszty ty!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny i pięknie wygląda na tym podkładzie. Najgorsze jest faktycznie zmywanie tego typu lakierów, ale czego nie robi się dla urody :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj coś mi te 3d nie podchodzą, chociaż pewnie nad zieleniami (jeśli są) będę się zastanawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten nie dla mnie, ale wypatruję swatchy z tej serii :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny, niestety ja na stosiku zastałam tylko 2 lakiery 3D i zakupiłam jeden z nich - granacik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny :) wiem, bo mam albo jego albo podobną wersję (nie pamiętam teraz) ale niesamowicie się świeci :)

    OdpowiedzUsuń