środa, 8 maja 2013

L'Ambre Sense Of Elegance - nr5 Winny Welur

 Wywiadówka:  
 L'Ambre
Sense Of Elegance

odcień: nr5 Winny Welur
gdzie kupić? : internet
ile kosztuje? : 12,90zł
pojemność: 7ml
wykończenie:  shimmer/perła
krycie: 2 warstwy
plusy:  + eleganckie opakowanie       
               + dobre krycie              
               + schnie w normie
minusy:  -  dostępność




Lambre to dla mnie zupełnie nowa firma, nigdy wcześniej o niej nie słyszałam, mało tego - nigdy nie obiła mi się nawet o uszy. Dzięki spotkaniu blogerek kilka miesięcy temu otrzymałam kilka produktów tejże firmy. Pierwsze wrażenie - eleganckie kartoniki, wewnątrz ładnie wykończone opakowania, a jak jest z lakierem? Winny Welur - bo tak nazwał go producent - to średnia czerwień z mnóstwem drobinek, które stapiają się w taflę dzięki czemu lakier przypomina perłę. Nie jest to jednak kiczowaty efekt. Potrzebowałam dwóch warstw do pełnego krycia, konsystencja jest rzadka, pędzelek standardowy aczkolwiek dość gruby, tak więc nabierał - moim zdaniem - zbyt dużo emalii. Schnie w normie, trzyma się bez zastrzeżeń. Całkiem przyjemnie mi się go nosiło jednak nie czułam się w nim dobrze. Dam mu jeszcze szansę ale póki co na razie nie mam zdania na jego temat bo raz jest ok, a raz czuję się w nim jak stara baba, a takiego uczucia nie lubię :D.














Pozdrawiam:*
Mavia

10 komentarzy:

  1. śliczny, jest taki zmysłowy ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor. Ja jednak nie lubię takich wykończeń;/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przypadło mi do gustu wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny i bardzo elegancki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym się zdecydowanie czuła jak stara baba i do tego z zamiłowaniem do kiczu ;-) nie dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet, nawet :) ale cena mnie nie zadowala, podobne znajdę tańsze np. w GR :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor intrygujący, ale jest w nim coś takiego, że mnie trochę odpycha, a! już wiem, to cena >.<

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie do końca odpowiada mi wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. za ta cene niestety nie, ale kolorek calkiem calkiem:)

    OdpowiedzUsuń