sobota, 6 kwietnia 2013

Zniżki i rabaty w gazetach - Twój Styl, Grazia, Glamour

Cześć Dziewczyny!:) Co prawda trochę za późno by pisać Wam o tym, ale może jest jeszcze ktoś kto o tym nie wie i będzie chciał skorzystać...:) Nie będę już dłużej tajemnicza, przechodzę do konkretów! Mianowicie dzisiaj oraz jutro (6 i 7 kwietnia) macie możliwość skorzystania z wielu zniżek w wielu sklepach odzieżowych, kosmetycznych, a także nawet w restauracjach. Wystarczy zakupić Twój Styl lub Grazię (w obu magazynach znajdują się jednakowe zniżki, różnica polega jedynie na cenie TS ok. 8zł, Grazia 2,99zł). Osobiście kupiłam Grazię i zaraz pędzę na zakupy:). Co mnie zainteresowało? Mam zaplanowane zakupy w Mohito i Parfois, reszta wyjdzie w praniu:).


źródło:http://www.styl.pl/aktualnosci/news-najwieksza-akcja-rabatowa-w-polsce,nId,939556

Chciałabym Wam także napisać o Narodowym Dniu Glamour, który wypada w tym roku 13 kwietnia czyli w przyszłą sobotę. Glamour kosztuje 2,99zł i z tego co widziałam numer można nadal dostać w kioskach. Czy kusi mnie coś szczególnie? Może C&A, House... 


źródło: http://www.glamour.pl/akcji-narodowy-dzien-glamour-232



Tymczasem pędzę na dawno już planowane zakupy...:) 

P.S Wczoraj pisałam Wam też o tym na moim fanpage'u na facebooku ale muszę to jeszcze tutaj napisać...Zostałam Ambasadorką WIBO! Niezmiernie się cieszę, to w sumie nowa szansa dla mojego bloga i będę Wam go mogła pokazać w nowej odsłonie:)

Pełna lista dziewczyn znajduje się tutaj:

http://bebeautifulsimply.blogspot.com/2013/04/wyniki-ambasadorki-wibo-2-edycja.html

Pozdrawiam:*
Mavia

4 komentarze:

  1. Gratuluje!!!

    Życzę udanych zakupów. Pochwal się koniecznie co kupisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ! Ja również się dostałam :D Od wczoraj szczerzę się do wszystkiego co napotkam :D Tyle radości ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja skorzystałam i zakupiłam torebkę w Parfois :)

    OdpowiedzUsuń