piątek, 26 kwietnia 2013

KIKO - #391 Verde Erba // Green Grass

 Wywiadówka:

KIKO Make Up Milano
Nail Lacquer

odcień: 391 Verde Erba//Green Grass
gdzie kupić? :  drogerie KIKO (niestety nie ma ich na terenie Polski)
ile kosztuje? :  3,9 euro
pojemność: 11ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 2 warstwy 
plusy: + idealna konsystencja
              + ładna buteleczka
              + świetna aplikacja
              + szybko schnie
              + wygodny pędzelek
minusy: - niedostępny w Polsce

Green Grass, albo jak kto woli, w oryginale - Verde Erba - to prawdziwa, mocna, nasycona i trawiasta zieleń. Szukałam takiego odcienia od dawna i w sumie gdy go kupiłam długo przeleżał zanim go użyłam. Zanim trafiłam na zieleń Kiko miałam wiele podobnych kolorów ale każdy z nich prędzej czy później był niewypałem. Kremowe wykończenie, świetny połysk, a także bezproblemowa aplikacja zdecydowanie zwiększają moją sympatię do tej trawki. W butelce jak i na paznokciach wygląda fenomenalnie, ale... jakoś dziwnie się w nim czułam :D. Zazwyczaj nie mam z tym problemów ale tym razem miałam wrażenie, że to nie mój kolor. Zmyłam go chyba już na drugi dzień, ale gdy patrzę teraz na zdjęcia nadal mi się podoba:). 








  




Pozdrawiam:*
Mavia

29 komentarzy:

  1. Świetny, piękna, żywa zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie jest tak łatwo znaleźć ładną zieleń, a ta bardzo mi się podoba :) Świeża, soczysta, cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka soczysta wiosenna trawka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm piękny ale nie miałabym odwagi na niego

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zieleń na paznokciach, ale w tej coś mi nie gra

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny jest.. Ale nie wiem czy sama pomalowałabym nim paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor, chciałabym taki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tak samo z zielonymi kolorami na paznokciach, u kogoś jestem tym kolorem zachwycona a u siebie go nie mogę wytrzymać mimo że to mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor, ale również nie czuję się dobrze z zieleniami na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękna trawa. kolor idealny. hmm czemu ja praktycznie nie używam zieleni?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor zupełnie nie dla mnie ale pewnie fajnie pasuje do różnych zdobień.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za takimi kolorami, ale ten mnie zauroczył ! Piękna trawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudowny - mojej mamie spodobał się tak, że chyba pojedziemy do Niemiec po niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie kolory :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się kolor tego lakieru, też go chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. *.* zakochałam się!
    przepiękny kolor!
    i cudowna odmiana po tych wszystkich pastelach, żywy, soczysty, mocny i świeży CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  18. żywy kolor, jak wiosenna trawka;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny kolor! I bardzo mi się podoba na nim ten Jolly Jewels, który fragmentarycznie widać na drugim zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. A wiesz że go mam :)
    I jeszcze nawet nie użyłam :P

    OdpowiedzUsuń