wtorek, 19 marca 2013

O.P.I Holland Collection - Thanks a Windmillion

Wywiadówka:  
O.P.I
Holland Collection
odcień:Thanks a Windmillion
gdzie kupić? : drogerie/perfumerie lub salony manicure z asortymentem O.P.I
ile kosztuje? : w zależności od miejsca, cena waha się między 30 a 50zł
pojemność: 15ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 1/2 warstwy
plusy: + świetna konsystencja
               + przyjemna aplikacja
               +wygodny pędzelek
               + można go kupić taniej w internecie lub na targach
               + genialne krycie
               + szybko schnie         
               + łatwe zmywanie
minusy: - - - - 

Thanks a Windmillion - to morska zieleń, mocno przykurzona o iście kremowej konsystencji. Pochodzi z dość starej holenderskiej kolekcji. Lakier ten kupiłam na Targach Kosmetycznych w Krakowie, było to dość dawno bo w listopadzie. Wydawał się być ciekawy i na tle pozostałych był naprawdę wyjątkowy. Gdy przyniosłam go do domu taki też się okazał, w moim zbiorze ponad 600 lakierów nie znalazł się podobny:). Nie żałuję, że go kupiłam, świetnie się rozprowadza, po jednej warstwie krycie jest niemal idealne ale dla wyrównania nierówności dokładam zawsze drugą, która nie jest konieczna. Zielonka zmywa się bezproblemowo i szybko i równie szybko schnie, pozostawia ładny połysk. Jeden z moich ulubieńców, myślę, że tego typu kolory można nosić o każdej porze roku:). Jak Wam się podoba?:)





Pozdrawiam:*

35 komentarzy:

  1. Fantastyczny. Bardzo mi się podobają złamane zielenie, a nie takie oczywiste.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Kolejna rzecz na liście życzeń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest! Przypomina trochę Essie Maximillian Strasse-Her ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo podobny:) Essie wydaje mi się jednak ciut jaśniejszy:)

      Usuń
  4. ma bardzo ładny kolor, taki rzadko spotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm faktycznie taki niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki kolor mi się kojarzy tylko z filiżankami, bo u mnie od dziecka był taki komplet.. a na paznokciach jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny! bardzo lubię takie przykurzone zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny jest :) przypomina mi rozbielony Moss z Coloramy Maybelline'a :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny. Taki niespotykany odcien :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ehh uwielbiam takie kolory ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba właśnie się zakochałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. O Matko Jedenasta, 600 sztuk kolorowych buteleczek? Raj na ziemi :D
    Dolarowy kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo już prawie 700, ale wolę ich nie zliczać póki co :D

      Usuń
  13. kolor jest naprawdę oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy kolorek :) według mnie pasuje na każdą porę roku :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolor, taki oryginalny.. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mało spotykany kolor. Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam takiego kolorku w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor ciekawy, nie posiadam podobnego bo raczej gustuję w klasykach, więc nie wiem jak bym się w nim czuła, ale prezentuje się nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo oryginalny ten kolorek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy kolorek, unikalny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój niestety smuży i dlatego pełne krycie uzyskuje po 2 warstwie, pędzelek też mnie nie powala - wg. mnie powinien być zaokrąglony jeśli robią szerszą jego wersję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Początkowo patrząc na niego wydawał mi się niezbyt udany, ale teraz przeglądam i przeglądam zdjęcia tych Twoich pazurków i napatrzeć się nie mogę :) ten kolor jest po prostu świetny :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń