wtorek, 12 marca 2013

miniaturki L'Occitane - zapowiedź

 Co prawda, sprawa z koszyczkami L'Occitane nieco ucichła, ale chciałabym wtrącić do tego swoje pięć groszy:). Na początku, gdy nie miałam jeszcze koszyczka u siebie, widziałam na blogach jak się prezentuje i co w nim jest, dlatego gdy już wpadł w moje ręce, zawartość nie była dla mnie zaskoczeniem. Podzielam w większości Wasze zdanie, trochę żałuję, że są to miniaturki, dużo lepiej testowałoby się jeden, a pełnowartościowy produkt by móc ocenić go obiektywnie i porządnie pod każdym względem. Jednakże nie można oprzeć się uroczemu koszykowi, w którym skryło się 5 miniaturek. Recenzje oczywiście się pojawią, będzie tam moja opinia, ale przede wszystkim pierwsze wrażenie:). Opakowania są urocze, jestem pod wrażeniem dopracowanych szczegółów i ogólnego designu. Całość prezentuje się świetnie i naprawdę cieszy oko ;)). Wybaczcie mi kiepskie zdjęcia, ostatnio nie mam czasu kiedy zrobić zdjęć w świetle dziennym, a mój aparat niestety nie chce współpracować w sztucznym świetle... Tak więc... O czym chcecie poczytać w pierwszej kolejności?:)

  żel pod prysznic Verbena 50 ml

 krem na noc 15 ml

 delikatne mydełko Extra Gentle Soap 50 g

 krem do rąk z masłem shea 10 ml

woda toaletowa Pivoine Flora 5 ml


Pozdrawiam:*
Mavia

9 komentarzy:

  1. ja raczej zrobię recenzje zbiorową o tych produktach ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, chętnie bym przyjęła;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej ciekawa jestem kremu na noc. Szukam właśnie takiego kremu, który będzie mocno odżywiał moją skórę w nocy i nawilżał. Niestety do tej pory nic jeszcze nie znalazłam : <

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzję :) Chciałabym chociaż wypróbować takie miniaturki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremik bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja podzielę recenzje na dwie części.
    Z jednej strony fajnie, że miniatury, bo lepiej to niż próbki poj. kilku mililitrów, ale z drugiej, jeden a pełnowymiarowy kosmetyk też by było fajnie testować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że to tylko mini produkty, ale koszyczek uroczy:0

    OdpowiedzUsuń