wtorek, 12 lutego 2013

O.P.I - kolekcja Mariah Carey już u mnie!:)

Cześć:) Wczoraj doszły do mnie prawdziwe cudeńka, 8 najnowszych lakierów O.P.I z kolekcji Mariah Carey. Wszystkie są fenomenalne, każdy z odcieni jest przewspaniały i oczywiście będę Wam po kolei pokazywać i dokładnie recenzować na blogu. To dziewczynki, od którego zaczynamy?;) Przygotowałam dla Was kilka zdjęć, robiłam je wczoraj wieczorem z lampą błyskową, dzisiaj niestety jestem od 8 w pracy i nie mam możliwości zrobienia ich przy świetle dziennym:(. Mam nadzieję, że mi wybaczycie, ale koniecznie chciałam Wam je pokazać zanim wylądują na moich paznokciach, a to była jedyna szansa:).




Get Your Number, The Impossible
  
A Butterfly Moment, Pink Yet Lavender

Can't Let Go, Stay The Night

Anti-Bleak, Sprung
 Wszystkie razem, cudowna ósemka (każdy z nich możecie kupić TUTAJ - KUPKOSMETYK.PL ):






I jak Wam się podobają najnowsze propozycje lakierowe od O.P.I? Póki co jestem najbardziej ciekawa lakierów, które dają efekt płynnego piasku :) Z resztą pozostałe cztery są tak dopracowane i różnorodne, że oczy świecą mi się do tej pory:). Już niedługo pierwsze recenzje na blogu:)!!!


Pozdrawiam:*
Mavia

24 komentarze:

  1. Ja chcę zobaczyć A Butterfly Moment, Pink Yet Lavender akurat ich zabrakło w mojej mini kolekcji od Marysi :)) I teraz czaję się na kolekcję czarownika z OZ i Europa Centralna

    OdpowiedzUsuń
  2. A Butterfly Moment i Pink Yet Lavender ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. paczuszka pełna cudowności :) ja mam tylko piaskową cześć kolekcji, którą właśnie pokazuję.
    czekam na swatche pozostałej części!

    PS Gdzie zamawiasz OPIki?

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo lepiej wypadają na żywo niż na zdjęciach reklamowych. przyjemnego testowania :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się najbardziej spodobały the night oraz get your number:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o wow piękna paczuszka :)
    Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślinię się na ich widok ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Get your number mi się spodobał po buleteczce! szkoda że są trochę drogie te lakiery :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ale jestem zielona z zazdrości:D ja pewnie nie dostanę, nikt się ze mną nie kontaktował od ostatniej paczki :(

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają nieziemsko, chcę je wszystkie! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaa jakie fantasyczne!!!!!!!!!!
    A Butterfly Moment! Tego chcę najpierw zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy kolor jest cudowny! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie wyglądają, podziel się! :D haha:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się pink yet lavender :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęśliwa posiadaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę sobie a co tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super , wyglądają interesująco , czekam na pierwsze recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wooow woow woow ale cudowności, ja też takie chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pink Yet Levender i Stey the NIGHT :) te wydają się najciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń