niedziela, 3 lutego 2013

Golden Rose Jolly Jewels - #109 Malinowy Koktajl

 Wywiadówka:  
Golden Rose
Jolly Jewels
odcień: #109
gdzie kupić? : wyspy/butiki Golden Rose, internet
ile kosztuje? : 12,90zł
pojemność: 10,8ml
wykończenie:  brokat
krycie: 3 warstwy
plusy: + łatwa i szybka aplikacja
               + szybko schnie            
               + unikatowe i niepowtarzalne połączenie drobinek z kolorem
               + dostępność
minusy:  - zmywanie (osobiście nie mam problemu ponieważ używam bazy peel off)             
                                                                                  - kiepska trwałość na bazie peel off (1 dzień)

Co prawda o Jolly Jewels już troszkę ucichło i mam wrażenie, że szał na nie już minął, ale muszę, no po prostu muszę Wam pokazać to cudeńko! Mnie szał na te lakiery jeszcze nie minął, ciągle noszę je na paznokciach, nawet teraz gości u mnie 113, ale o tym innym razem:). W mleczno-różowej bazie, która jest półprzezroczysta, zatopione są białe i ciemnoróżowe drobne groszki. Jest ich bardzo dużo, lakier z daleka wygląda prześwietnie i...smacznie niczym koktajl malinowy:). Mniam...:). Nałożyłam trzy warstwy emalii, to wystarczyło do pełnego pokrycia płytki, schnie szybko ale pozostawia chropowatą powierzchnię dlatego też konieczny jest top coat. Podejrzewam, że zmywanie nie należy do przyjemnych dlatego ja używam mojej ukochanej bazy peel off:). Mnie się podoba, a Wam?:)
















Pozdrawiam:*
Mavia

42 komentarze:

  1. Malinka ze śmietanką i już mam przed oczami wakacje *.* śliczne :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie się prezentuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go mam, ale jeszcze go nie wypróbowałam.
    Mój peel off nie chce wspołpracować jak dam top ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. one są... niesamowite! :) szkoda, że stacjonarnie jest mogę ich zlokalizować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda jak posypany cukrem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo... muszę go mieć! Mnie osobiście też szał nie minął (aktualnie mam na paznokciach nr1o7 :D). Myślę, że się uspokoję jak skompletuję te, które chcę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda apetycznie mniam Mi szał minie jak uzbieram całą kolekcje chyba, bo co chwile to inny wpada mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie jak koktajl malinowy ^^
    to prawda z tą bazą peel-off...jest super to zmywania(a raczej ściągania) ale nietrwała...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pazurki :)
    Cała ta kolekcja robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny jest ten lakier, chciałam go mieć, ale po przygodzie ze 110 już nie mam ochoty na żaden lakier z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to bardziej poziomka, ale co tam nazwa piękny jest! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw. Pozwoliłam sobie Cię otagować w moim małym Liebster Blog Award, mam nadzieję, że się nie gniewasz :)

      Usuń
  12. największy słodziak w całej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  13. trwałość jest beznadziejna niestety!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny! mam w planach zakup lakieru z tej serii juz dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda słodko. Chcę sobie sprawić kilka lakierów z tej serii, ale ten raczej nie trafia w moj gust jakoś szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. maznełabym nim paznokcie na walentynki:>

    OdpowiedzUsuń
  17. oj słodki ;) aż nabrałam ochoty na truskawkowy/malinowy koktajl ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. mam inne odcienie i sa super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam tą serie lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest nieziemski, zakochałam się w tych lakierach od pierwszego użycia...szkoda tylko, że przy zmywaniu trzeba się tak namęczyć!
    Pozdrawiam ;-))!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie ten lakier wyglada na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń