poniedziałek, 3 grudnia 2012

Sensique Strong & Trendy Nails - #163 Z głębi oceanu



 Wywiadówka:


Sensique 
Strong & Trendy Nails

odcień: 163
gdzie kupić? : drogerie Natura
ile kosztuje? : 5,99zł
pojemność: 8ml
krycie: warstwy
plusy: + łatwo dostępny
            + tani     
                + dobre krycie
                +wygodny, dobrze wyprofilowany pędzelek            
  minusy: - szybko ściera się na końcówkach

AAA śnieg! Kraków jest cały zasypany!!!!!!!! :D Dobra, ale do rzeczy:P... Dawno nic Wam nie pokazywałam z Sensique :). Bardzo lubię tę firmę, ale chyba jedynie ze względu na lakiery do paznokci. Często mają kolekcje limitowane, a w niej unikatowe odcienie, dodatkowo są tanie i przyzwoite:). Dziś chciałabym Wam pokazać bardzo ciemną zieleń z delikatną nutą niebieskości. Kolor jest świetny, genialnie prezentuje się z jakimś bordowym elementem w naszym stroju. Rozprowadza się przyjemnie, pędzelek standardowy, do krycia - powiedzmy - dwie warstwy. Jedna wystarczy, ale nakładam drugą dla lepszego efektu;). Schnie szybko no i jest bardzo tani, myślę, że jest wart zakupu mimo szybkiego ścierania na końcach... :) 










              
             Pozdrawiam:*


20 komentarzy:

  1. Piękny kolorek na zimę :).

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor rewelacja!!! Muszę koniecznie kupić bo bardzo lubię takie głębokie morskie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. o ile się nie mylę to nigdy nie miałam lakierów z Sensique, chyba czas to zmienić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz tymi lakierami Sensique :) Ten odcień jest przepiękny! Bardzo w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie "brudne" kolory :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor, Sensique zmienił się ostatnio na plus :) I tyle kolorów do wyboru... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie póki co nie ma śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy jest, aksamitny taki.

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba muszę się przejść do natury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłam go ostatnio, mega mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor bardzo fajny. Nie wiem czy ja akurat dobrze bym się w nim czuła, ale mimo to całkiem mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nie dla mnie ten kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolor!a co za połysk!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest świetny, ale jak dla mnie trochę za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo! Mogę śmiało stwierdzić, że to w 100% 'mój' odcień. Będę musiała się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń