poniedziałek, 10 grudnia 2012

Sensique Strong & Trendy Nails - #155 Pomarańczówka

Wywiadówka:
Sensique 
Strong & Trendy Nails

odcień: 155
gdzie kupić? : drogerie Natura
ile kosztuje? : 5,99zł
pojemność: 8ml
krycie: warstwa
plusy: + łatwo dostępny
            + niedrogi   
                + fenomenalne krycie
                +wygodny, dobrze wyprofilowany pędzelek    
                + szybka aplikacja        
  minusy: - na drugi dzień starte końcówki 




Ostatnio pokazywałam Wam same spokojne odcienie, dzisiaj przyszedł czas na coś mocnego... To jest prawdziwa żarówa! Mam wiele podobnych pomarańczowych lakierów, ale ten zdecydowanie jest najbardziej odblaskowy (nie biorąc pod uwagę neonów). Myślę, że genialnie będzie prezentował się na stopach latem... Uwielbiam takie odcienie u stóp w ciepłe, wakacyjne dni... No dobra. Dość tego, bo już się rozmarzyłam, a za oknem przecież śnieg i jakieś -15 stopni ;/ ... Lakier osiąga pełne krycie już po jednej warstwie, ja nałożyłam drugą by wyrównać powierzchnię, ale jedna jest w zupełności wystarczająca. Schnie szybko, pędzelek i aplikacja jak najbardziej okej. :). Ze względu na to, że końcówki szybko się ścierają, zalecam zabezpieczyć lakier jakimś top coatem. 








             
                Buziaki:*

18 komentarzy:

  1. Rzeczywiście żarówa! :D Świetny kolor, musiał super wyglądać przy opalonej skórze ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda trochę jak neonek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie lubię bardzo tą firmę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam podobny kolor ale nie używam go bo nawet nałożony na bazę barwi pazurki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolor!
    Rzeczywiście będzie wyglądał nieziemsko latem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolorek, ale daje po oczach! świetny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny odcień ale nie odważyłabym się go nosić o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Daje po oczach, że się tak kolokwialnie wysłowię ^^
    Fajny, wesoły taki.

    OdpowiedzUsuń
  9. jest czad! Nieźle daje po oczach xD

    OdpowiedzUsuń