sobota, 18 lutego 2012

Color Club (Back To Boho A) - New Bohemian

Wywiadówka:
Color Club Back To Boho "A"
odcień: New Bohemian
gdzie kupić? : internet, Tk Maxx
ile kosztuje? : do 20zł
pojemność: 15ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy ( lub trzy cienkie)
plusy:+ cienki pędzelek, dobrze wyprofilowany
               + bardzo szybko schnie
               + bogata gama kolorystyczna 
               + duża pojemność                + szybkie i bezproblemowe zmywanie
minusy: - szybko odpryskuje i ściera się z końcówek
New Bohemian to kolor, który zeszłego lata był hitem, myślę, że i w tym roku będzie nadal modny. Kolor nadal mi się podoba, jest śliczny,  super się aplikuje, cienki pędzelek pozwala na precyzyjne nałożenie lakieru. Szybko schnie. Jednak schody zaczynają się po tym jak wyschnie... Po pierwszym dniu noszenia miałam sporo starte końcówki a na niektórych paznokciach pojawiły się odpryski po bokach paznokcia. Szczerze powiedziawszy, rzadko mi się to zdarza żeby lakier odpryskiwał. Oczywiście lakier położyłam na odżywkę. Sama nie wiem co o nim myśleć, choć zapewne dam mu jeszcze szansę ze względu na to, że często zmieniam kolor na paznokciach i odpryski czy ścieranie się na końcówkach nie jest dla mnie aż tak wielkim minusem:). (Na paznokciach mam dwie warstwy)










14 komentarzy:

  1. kolorek jest boski :) szkoda ze robi odpryski ale w sumie u mnie też nie byłby to wielki problem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny ten niebieski, taki trochę brudnawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor fajny, ale jak za tą cenę spodziewałabym się czegoś bardziej trwałego

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie rozbielone niebieskości,cudny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor cudo, ale jako lakier dyskwalifikuje go mierna jakość.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolorek! mam jeden lakier CC i chcę więcej! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio wpadły mi w oko lakiery o takim kolorze. Chyba skuszę się na lakier w tym odcieniu tym bardziej, że ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń