środa, 7 grudnia 2011

Mollon Cuticle Remover - Preparat do zmiękczania i usuwania skórek

CUTICLE REMOVER ULTRA FAST GEL
PREPARAT DO ZMIĘKCZANIA I USUWANIA SKÓREK

Info od producenta:
"Niezwykle skuteczny żel, dzięki któremu możliwe jest efektywne zmiękczenie, odsunięcie i usunięcie skórek znajdujących się wokół paznokcia. Posiada delikatną formułę, dzięki której zabieg można dokonywać bezpośrednio przed stylizacją paznokci. Posiada właściwości kojące i łagodzące. Preparatu nie powinno używać się na uszkodzoną lub wrażliwa skórę, nie częściej niż dwa razy w tygodniu." 

To jest mój pierwszy produkt tego typu, nigdy nie używałam do usuwania skórek specjalnego specyfiku. Zawsze kilka minut przed odsuwaniem, nakładałam grubą warstwę kremu do rąk. Nie lubiłam tego bo zawsze gdzieś spływał albo coś czymś ubabrałam. Powiem Wam, że ten żel jest dużo przyjemniejszy. Nie brudzi całych palców, ma przyjemną "żelowatą" formułę, tam gdzie go nałożymy, tam zostaje. Jest praktycznie bezzapachowy, jedyne co wyczułam to delikatny zapach czystej gliceryny.  Produkt otrzymujemy o dużej pojemności bo aż 15ml! Już kilka razy go użyłam a wygląda jak nowy, nieużywany. Możemy go kupić za około 20zł, myślę, że warto, jest bardzo wydajny i zgadzam się ze słowami producenta, mnie ten preparat ułatwia odsuwanie skórek. Preparatu nie znalazłam niestety na stronie Mollon, ale warto poszukać w różnych sklepach gdzie są dostępne produkty tej firmy: mapa sklepów

 Produkt został mi wysłany do recenzji ale nie wpływa to w żaden sposób na moją opinię.


1 komentarz: