czwartek, 1 grudnia 2011

Hean - 612 gold + LM brokacik

Wywiadówka:
Hean Colour Obsession
odcień: 612 gold
ile kosztuje? : 4.99zł
pojemność: 7ml
wykończenie:  foil
krycie: 1 (!) warstwa
plusy:+ świetne krycie
              + dobra konsystencja
              + ciekawa, estetyczna buteleczka
              + szybko schnie
minusy: -malutki minusik za to, że trochę ciężko się zmywa




Info ze strony Hean:
Intensywny połysk i kolor bez smug. Najmodniejsze kolory w sezonie!

Formuła lakierów Colour Obsession - efekt HIGH GLOSS & LONG WEAR - zapewnia:
- równomierną aplikację bez smug,
- szybkie wysychanie lakieru na paznokciach,
- dobre krycie przy pierwszej aplikacji,
- powstanie elastycznej warstwy - nie pęka i nie odpryskuje,
- trwałość lakieru na paznokciach do 5 dni,
- wyjątkowy połysk – bez dodatkowego użycia preparatu nabłyszczającego.

Trwała formuła lakieru wzmacnia i utwardza paznokcie.
Nie zawiera szkodliwych związków: toluenu, formaldehydu i kamfory

7ml.

Cena: 4.99 PLN 
Zgadzam się z opinią producenta jak najbardziej :).
To mój pierwszy lakier Hean i tak naprawdę nie wiedziałam czego mogę się spodziewać. Do przetestowania dostałam bardzo ciekawe kolory, bardzo chłodne, z najnowszej kolekcji na zimę 2011/2012. Na pierwszy ogień postanowiłam wypróbować złotko. Złotko jest w chłodnej tonacji, ma mnóstwo drobinek. Lubię takie szałowe kolorki. Zacznę od tego, że byłam gotowa na dwie warstwy. Nałożyłam najpierw bezbarwną odżywkę a następnie lakier. Byłam zdziwiona, że druga warstwa nie jest potrzebna. Mam podobny odcień z Miss Sporty i tam używałam koniecznie dwóch warstw. Miło się zaskoczyłam. Lakier jest taniutki, 5zł czyli przeciętna cena jak za polski lakier. Spokojnie mogę powiedzieć, że w tej granicy cenowej wygrywa choćby z lakierami Wibo. Bardzo mi się podoba, idealny na święta czy imprezę sylwestrową. Na dodatek złoto jest bardzo modne w tym sezonie;). 
  Dołożyłam również brokat LM. Jak szaleć to szaleć na całego :D Może wyglądało to dosyć przesadnie ale strasznie mi się to połączenie spodobało, aż szkoda mi było zmywać. Jeżeli chodzi o sam brokat LM, nie będę robić osobnej notki na jego temat ponieważ zupełnie nie jest tego wart. Bardzo fajnie wygląda jako top jednak ma tak okropny zapach.... Smród jest przeogromny, połączenie rozpuszczalnika z jakimiś smrodkami. Szkoda, że na odwrocie nie ma składu bo zapewne znalazłyby się tam nieźle szkodliwe składniki. Cały dom potem śmierdział, nie mówiąc o tym, jak paznokcie śmierdziały. Żałuję bo podoba mi się efekt na paznokciach ale ten zapach jest dla mnie ogromną przeszkodą. Nie kupię już żadnego z tej serii... Nie polecam osobom wrażliwym na takie zapachy. 
 Jak Wam się podoba? Bardziej solo czy z brokatem? Lubicie lakiery Hean?
Zachęcam do odwiedzenia bloga Hean oraz fanpage'a na facebook'u :)

19 komentarzy:

  1. Nie w moim typie, ale z tymi niebieskimi drobinkmi wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. on jest w MOIM! typie sliczny

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie można kupić ten brokat?! genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. buu....przeżyłabym zapach ale do Krakowa mam za daleko ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne złotko, samo w sobie godnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Solo jest cudny :)
    Szkoda że Hean jest dość słabo dostępną firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko granatowy jest problemowy reszta lakierów nie robi problemu są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem czy bym dobrze sie czula w takim kolorze

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zlotko:) Tez mam ten brokat LM - nie jestem zupelnie wrazliwa na zapach lakierow ale takigo smierdziela w zyciu nie mialam, jak palona guma smierdzi, fuuuuj :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny lakier i bardzo świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor idealnie by pasował na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, świetny! Muszę się przynać, że złotego lakieru jeszcze nie mam w kolekcji...

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie i znowu muszę kupić lakier tym razem złoty !!! Ja właśnie za kilka dni chcę zamówić sobie parę lakierów z Hean.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor nie jest moim faworytem ale z brokatem prezentuje sie swietnie:)
    Polubilam lakiery Hean i zaluje, ze duzo zalezy od serii oraz koloru pod katem jakosci.W kazdym razie warto poznac:)

    OdpowiedzUsuń
  15. o tez go mam , i tez własnie napisałam o nim recenzje ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiekny ten zloty lakier bo nie jest to to zżółkłe złote a prawdziwe szlachetne luxusowo złoto :D i podoba mi sie Twoj sposob opiwywania produktu :) pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. A właśnie kilka dni temu kupiłam to złotko. Mam też srebrny. Można je dostać w Polskiej Sieci Drogerii Vica. Chyba zimą te złotka wracają w łaski:)B.

    OdpowiedzUsuń