wtorek, 20 września 2011

Essence Multi Dimension - tryin' to be cool 75 + pękacz


Wywiadówka:
Essence Multi Dimension
odcień: 75 tryin' to be cool
gdzie kupić? : Douglas, drogerie Natura, Firlit
ile kosztuje? : 6.99zł (cena w promocji aktualnie w drogeriach Natura 4.99zł)
pojemność: 8ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + dobre krycie
                + wygodny pędzelek
                + duży wybór kolorów
                + świetna konsystencja 
minusy: - wycofywane (cała seria Multi Dimension) 


Kolor jest uroczy. Niebieski z domieszką zieleni, morski, przydymiony turkus, nie wiem jak to określić ale bardzo przypadł mi do gustu :) Świetnie się go rozprowadzało, aplikacja była dla mnie przyjemnością. Szkoda, że są wycofywane ale zdążyłam się zaopatrzyć w kolory, które mnie interesowały. 


Chciałam wypróbować jak będzie wyglądał na tym różowy pękacz (W7), powiem Wam, że zupełnie inaczej pęka niż jego złoty brat! Dużo lepiej. Niepotrzebnie dawałam żółty pękacz, jakoś za dużo tych kolorów. Chyba lepiej wyglądało by to z jednym kolorem lakieru pękającego... 

różowy: W7, żółty: Golden Rose

9 komentarzy:

  1. Z pękaczami wygląda rewelacyjnie! Szkoda, że MD wycofano,bo lubiłam tą kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor. Potraktowany pękaczami wygląda jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w naturze w ogóle nie ma tej przecenionej kolekcji.. :/ co do lakieru to mam identyczny z Golden Rose, niedawno prezentowałam :) nie wiem czy dobrze widzę ale chyba na jednym zdjęciu można się dopatrzeć że zamalowywałaś odpryski?
    podoba mi się wersja z dwoma pękaczami :)
    zapraszam na moje rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor, z pękaczami wygląda śmiesznie i pozytywnie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądają z pękaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też go mam i bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. z pękaczami wygląda rewelacyjnie :)
    pozdrawiam i zapraszam.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń