piątek, 22 lipca 2011

Catrice - In The Bronx 460


Catrice
odcień: In The Bronx 460
gdzie kupić? : drogerie Natura
ile kosztuje? : 9.99zł
pojemność: 10ml
typ: glassflecked ? (naprawdę nie wiem jak nazwać to wykończenie, mam nadzieję, że mnie poprawicie:))
krycie: 2 warstwy
plusy: + świetny kolor
              + dobrze wyprofilowany pędzelek
              + szybko schnie
              + estetyczna buteleczka
              + dobra jakość       
  minusy: - brak ;)
Ojej, w tym lakierze się zakochałam od pierwszego wejrzenia :) Jednak jakoś zawsze wydawało mi się, że do mnie nie pasuje i odwlekałam kupno aż w końcu dostałam ten lakier jako prezent :) Bardzo mnie to ucieszyło więc od razu pomalowałam nim paznokcie. Pierwsze wrażenie po nałożeniu pierwszej warstwy – schnięcie w 3 minuty, nie lepi się. Dwie warstwy wystarczają w zupełności. Lakier błyszczy się niesamowicie w słońcu… Nie mogłam się napatrzeć :) Jest to jakby ciemne złoto, trochę wpadające w brąz. I co bardzo lubię w lakierach Catrice to to, że mają mało intensywny smrodek więc osobom wrażliwym na takie zapachy wcale on nie przeszkadza. Trzeciego dnia lekko starły się końcówki, zero odprysków. Myślę, że to dość dobrze świadczy o lakierze. Jak dla mnie ideał :) Polecam!
(Niemal identyczny kolor możemy znaleźć w limitowance Essence Bondi Beach za 7zł )






6 komentarzy:

  1. Łaaadnie wygląda :D Też go mam, ale jakoś nie mogę sie do niego 'dobrać' :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O takiego jeszcze nie mam, a ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kolorek, kupiłam ostatnio lakier tej firmy i też jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor raczej nie mój, ale wypróbuję inne z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh muszę go mieć! będzie idealny jako baza do cętek!=)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Ja mam ten z Bondi Beach ,wydaje mi sie że jest cieplejszy niż In Bronx, chociaz tego drugiego nie mam:)

    Wykończenie - ja tez nie jestem pewna jakie:) Może to foil jeśli nie widać pociągniec pedzla?

    OdpowiedzUsuń