niedziela, 31 lipca 2011

Catrice - i wear my sunglasses at night 440

 Wywiadówka:
Catrice
odcień: i wear my sunglasses at night 440
gdzie kupić? : drogerie Natura
ile kosztuje? : 9.99zł
pojemność: 10ml
typ: krem z kolorowymi drobinkami
krycie: 2 warstwy
plusy: + dobrze wyprofilowany pędzelek
                + szybko schnie
                + estetyczna buteleczka
                + dobra jakość       
  minusy: - słabo widoczne drobinki... 
Bardzo chciałam ten lakier. Nie śnił mi się po nocach jednak zawsze jakoś mnie do niego ciągnęło. Dostałam go razem z "In The Bronx" :) Trochę się zawiodłam, że kolorowe drobinki są tak mało widoczne jednak w takiej wersji również mi się spodobał. Trzymał się na dłoniach dobre 4 dni po czym zaczął delikatnie odpryskiwać po bokach. Lakier wyglądał bardzo czarno więc dostemplowałam do niego białe wzorki jednak zapomniałam zrobić zdjęć;/ Wyglądał dosyć ciekawie. Ogólnie jestem na tak, w świetle rózowo-zielone drobinki są widoczne, prezentuje się bardzo fajnie.






Chciałam bardzo podziękować dziewczynom za otagowanie!!!:) Bardzo mi miło, wieczorem zrobię notkę z tagiem bo na razie muszę wychodzić już z domu :)

4 komentarze:

  1. Nie widzę drobinek:( a szkoda, ostatnio kupiłam czarny z drobinkami z miyo ciekawe czy też ich nie bedzie widać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zawiodłam po pierwszym pomalowaniu, bo w butelce wygląda o wiele efektowniej niż na paznokciach. Ale i tak go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę. Muszę zaopatrzyć się w czarny lakier ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej wolę bardzo ciemny granat niż czarny, ale to raczej kwestia gustu :))

    OdpowiedzUsuń