czwartek, 28 kwietnia 2011

Crack me! Black

Wywiadówka:
Essence nail art cracking top coat
odcień: 01 crack me! black
gdzie kupić? : drogerie Natura, Douglas
ile kosztuje? : 7.99zł
pojemność: 8ml
typ:lakier pękający, kremowy
plusy: + super efekt pęknieć na paznokciach
                + niewielka cena jak na pękający lakier
                 +bardzo szybko schnie
minusy: - może to nie jest aż takim minusem ale trzeba szybko działać i nie malować dwa razy w tym samym miejscu



Lakier posiadam już parę dobrych tygodni, odkąd tylko pojawiły się nowości w krakowskich Douglasach. Jakoś kompletnie o nim zapomniałam. Wczoraj  nałożyłam go na lakier my secret "raspberry". Pękniecia wyszły całkiem fajnie, jestem zadowolona. Są nierównomierne, naprawdę fajne. Z białym nie jest tak wesoło, zaraz po zakupie próbowałam każdego na jednym palcu no i biały pęka zupełnie inaczej niż czarny. Biały pęka nieciekawie, regularne, cienkie paseczki. Strasznie dziwnie. Ale to za niedługo przetestuję na całych dłoniach aby Wam pokazać : ). Czarny wart uwagi i wart zakupu. Jeszcze wspomnę o tym, gdy malujemy paznokieć to nie malować dwa razy w tym samym miejscu bo lakier szybko schnie no i pęka a gdy przejedziemy pędzelkiem dwa razy w tym samym miejscu, do pęknięć może nie dojść. A Wam jak się podoba? :)
Moja ocena: 5

1 komentarz:

  1. Muszę sobie go kupić!

    Mój ostatni lakier pękający niestety wcale nie pękał...

    OdpowiedzUsuń