piątek, 15 kwietnia 2011

Essence Colour & Go + twins, glitter topper

Wywiadówka:
Essence Colour & Go
odcień: let's get lost (55)
gdzie kupić? : Douglas, Natura
ile kosztuje? :5,49zł
pojemność:5ml
typ: kremowy + połysk
plusy: + świetny, wyrazisty kolor
           + doskonałe krycie przy pierwszej warstwie
           + dobra cena i super jakość
           + szybko schnie
minusy: - jak na razie brak :)
Dziś przedstawiam lakier Essence Colour & Go z nowej kolekcji, która w zeszłym tygodniu pojawiła się w Douglasach. Do Natur jeszcze nie dotarła ale wszystko w swoim czasie. Nowości schodzą jak świeże bułeczki i trzeba się spieszyć z zakupami :). Ale dobrze, skupmy się na tym kolorku. Jest świetny, bardzo dobre krycie przy pierwszej warstwie. Kupując ten lakier, z doświadczenia myślałam, że będzie potrzebował ze 2-3 warstwy a tu zaskoczenie. Urzekł mnie ten odcień od pierwszego wejrzenia, taki typowy, kremowy turkus. Typowy ale jednak ciężko zdobyć taki kolor jeżeli szukamy czegoś taniego. Dodatkowo schnie szybko jak reszta lakierów z Colour&Go. Bardzo lubię lakiery z tej serii bo są niewielkie i mają słodkie buteleczki. 
Z tym odcieniem, według mnie, bardzo dobrze komponuje się topper z serii Twins. 







Moja ocena: 5
Wywiadówka:
Essence (nail art) Twins, glitter topper
odcień: 03 clyde
gdzie kupić? : Douglas, Natura
ile kosztuje? : 7.99zł *
pojemność: 10ml
typ: bezbarwny z niebieskim brokatem i kwadratowymi holograficznymi cekinami
plusy: + fajny sposób na wykończenie manicure
           + błyskawiczne schnięcie
           + świetny efekt
minusy: - jak na razie brak :)
* Ostatnio w Douglas jest wyprzedaż produktów z poprzedniej kolekcji (2+1) i ja załapałam się na różne toppery z Twinsów. Kupiłam trzy toppery a zapłaciłam za 2. Myślę, że się opłacało :)
Topper, który prezentuję na zdjęciach poniżej daje fajny efekt. Ma aż 10 ml więc na pewno będzie mi dłuuugo służył w zdobieniu :)





Moja ocena: 5 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz