poniedziałek, 23 stycznia 2017

VICTORIA VYNN pure CREAMY HYBRID - No. 046 Wine Mirage

 Wywiadówka: 

VICTORIA VYNN
pure CREAMY HYBRID

odcień No. 046 Wine Mirage 
ile kosztuje? : ok. 30 zł
pojemność: 8ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2/3 warstwy
plusy:  + wygodny, dobrze wyprofilowany pędzelek               
              + elegancki i nowoczesny design
              + trwały
              + samopoziomujący
              + kremowa konsystencja (nie rozlewa się po skórkach)
              + nie odpryskuje i nie odchodzi od płytki
              + wysoki połysk
 
minusy: - - - - 

Wine Mirage to przepiękny odcień czerwonego wina, burgund w czystej postaci. Kolor jest niezwykle głęboki i elegancki. Do pełnego krycia potrzebowałam w przypadku pierwszej aplikacji - trzech warstw. Ilość warstw jest spowodowana gęstą konsystencją i nieco żelkowym wykończeniem. Oczywiście w samej żelkowej, bordowej bazie, zatopione mamy drobinki, które pod odpowiednim kątem - pięknie iskrzą. Całość oczywiście utwardziłam w lampie, pokryłam topem i mogłam cieszyć się mani przez dłuższy czas. Nie miałam problemów w trakcie noszenia, ze zdejmowaniem również nie spotkałam się z żadnymi przeciwnościami. Jak dla mnie super!











Pozdrawiam
Mavia

3 komentarze:

  1. Mega kobiecy odcień :) Lubię lakiery VV :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie jedyny kolor z serii pure ktiry nie kryje po 2 warstwach. Ale jest piekny. Drobinki sa bardzo delikatne. Jest baaardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń