niedziela, 26 czerwca 2016

YANKEE CANDLE SUMMER PEACH [WOSK]

 YANKEE CANDLE
SUMMER PEACH

Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu soczystych brzoskwiń, dojrzewających w gorących promieniach południowego słońca z domieszką subtelnych nut piżma i wanilii.

Cena: 8 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22 g



 Dawno mnie tu nie było, pierwszy raz zdarzyła mi się tak długa - miesięczna - przerwa. Wracam do Was na dobre, podczas mojej nieobecności przygotowałam dużo materiałów, które będę Wam serwować w wakacje :). Dzisiaj kilka słów o wosku z nowej, letniej kolekcji - Summer Peach. Uwielbiam brzoskwinie w każdej postaci, dlatego to był pierwszy wosk, na który się zdecydowałam z nowej minikolekcji. Oczywiście sama etykieta jak i uroczy brzoskwiniowy ( :) ) kolor wosku zachęcają do rozpalenia. Podczas gdy wosk się topi, pomieszczenie zaczyna wypełniać się słodką nutą dojrzałych brzoskwini. Nie jest to wosk bardzo intensywny, ale uważam to jako plus. Rozpalony w upalny dzień, gdzie temperatura na termometrze już dawno przekracza 30 stopni Celsjusza nie jest męczący, a stanowi uzupełnienie do całej, wakacyjnej atmosfery. Producent wspomina także o wanilii - która według mnie jest gdzieś daleko w tle i możliwa do poczucia po kilku dobrych minutach od stopienia. 





Pozdrawiam
Mavia

3 komentarze:

  1. zapach jak najbardziej mój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach brzoskwiń dlatego ten mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go w kolekcji, ale jeszcze nie miałam okazji palić :)

    OdpowiedzUsuń