środa, 4 maja 2016

Meet Beauty II - relacja


 Cześć! Jakiś czas temu, wraz z 298 blogerkami i jednym blogerem byłam na świetnym evencie - Meet Beauty odbywającym się w Warszawie. Rozpoczęcie było o godzinie 9, gdzie każdy na spokojnie mógł odebrać swój identyfikator oraz plan na cały dzień. Na początek uroczyste otwarcie, a następnie miałyśmy chwile by móc rozejrzeć się po stoiskach, zbadać swoje włosy, zobaczyć i legalnie obmacać kosmetyczne nowinki czy poddać się manicure na stoisku Indigo lub Eveline. Atrakcjom nie było końca, a oprócz tego oczywiście organizatorzy zadbali o stan naszej wiedzy poprzez ciekawe wykłady i warsztaty. Osobiście wybrałam się na warsztaty paznokciowe z Indigo oraz makijażowe z Lirene gdzie o marce jak i o technikach konturowania i strobingu opowiadała sama Ania Orłowska. Oczywiście, była także przerwa na lunch gdzie nawet dla kogoś kto nie je mięsa i ryb - również się coś znalazło :). 

Zapraszam Was na zdjęciowy misz-masz z tego dnia:





















 Poniżej produkty, które otrzymałam i o których na pewno przeczytacie u mnie:













Pozdrawiam :)
Mavia

8 komentarzy:

  1. Było świetnie, a Ty wyglądałaś bardzo ładnie :) Lubię tego typu wydarzenia, bo zawsze można nawiązać ciekawe znajomości i oczywiście zdobyć WIEDZĘ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturalne podkłady strasznie mnie kuszą. Póki co mam tylko próbki ale w tym miesiącu zaopatrzę się w pełnowymiarowe produkty :)

    RudaUrodowo - alternatywnie o urodzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdro wielkie! Może uda mi się kiedyś w końcu wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet załapałam się na jedno zdjęcie ;) Super była ta konferencja, moja pierwsza, ale może nie ostatnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Było rewelacyjnie, nie mogę się doczekać kolejnej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ten księżniczkowy długopis z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ;) Chciałabym się załapać na następną edycje

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej złapałaś mnie na zdjęciu :D na stronie Meet Beauty jest ponad 400 zdjęć i nie ma mnie na żadnym :D
    mam nadzieję że w przyszłym roku też się dostaniemy :*

    OdpowiedzUsuń